Hij twijfelt!

Ik snap het niet zo goed, ik heb ruim anderhalf jaar een vriend, en ik vind hem nog steeds super leuk en ik ben echt gek op hem! alleen sinds een paar weken doet hij heel afstandelijk, verwijderd alle ‘sporen’ van mij op zijn hyves, is nooit geinteresseerd of wenst me geen succes of wat dan ook, is harstikke chagereinig en het enige wat hij erover te zeggen heeft is dat hij niet goed in zn vel zit. nou dat zal best wel maar dan snap ik niet waarom hij zo doet. vrijdag avond dacht ik ik sms het maar gewoon; vind je me nog leuk? ik kreeg een vaag antwoord terug van daar kunnen we het toch niet via de sms over hebben? later kreeg ik een smsje dat hij dus niet lekker in zn vel zit en ook twijfelt over ons. TWIJFELEN na dik anderhalf jaar! nadat we net een heel weekend bij elkaar zijn geweest, alles samen hebben gedaan sinterklaas hebben gevierd lol hebben gehad etc. etc. en dan DIT!
ik voel me echt alsof ik kapot ga van binnen ofzo en ik weet ook niet zo goed hoe ik hier op moet reageren. wat zouden jullie doen? wachten? uitmaken? ervoor gaan? ik weet het echt even niet!

Ik vind dat je met hem moet praten, je moet weten wat er aan de hand is :]

Praten praten praten.

ik weet wat je meemaakt. ik zou met hem gaan praten, maar je moet er wel rekening mee houden: als jullie er samen goed uitkomen, zal je er nooit zeker van zijn of hij wel helemaal voor je gaat.

Ik heb het zelf ook gehad, mijn vriend die van vakantie kwam en me ineens vertelde dat hij twijfelde… nu, 5 maand daarna, ben ik nog steeds bang dat hij twijfelt, en het nog steeds niet zekerweet.

Maar anderhalf jaar is niet niks… dus praat erover, misschien ligt het wel heel anders dan je denkt.

idd ik zou er met hem over praten.

idd, en niet via sms!

Jaa dit had mijn vriendin ook, zij had half jaar een chaggerijnige vriend en het is uit gegaan.
Misschien is het wel beter, als je toch maar met iemand hebt die zo doet.
Ik zou zeggen: eerst praten en dan kijken wat er gebeurd.

Praten met hem is echt de enige oplossing, denk ik.

Inderdaad praten
Face to face, en niet via SMS/Msn en/of hyves. Dat vind ik niet persoonlijk.

Met hem praten is inderdaad wel slim.

Maar… als hij twijfelt, dan zit er toch iets niet goed. Ik twijfelde ook over mijn relatie met mijn ex na anderhalf jaar, en in een relatie hoor je niet te twijfelen. Verliefd zijn en dol op elkaar zijn heeft geen boodschap aan twijfel, dat voel je of dat voel je niet.

Ik denk dat voor jullie een korte pauze wel nuttig kan zijn. Dan zie je elkaar even niet en dan kan hij kijken of hij je mist als je er niet bent. Dat was voor mij in ieder geval de beste indicatie om te beslissen of ik het uit moest maken met mijn ex of niet.

wat ben ik blij dat girlscene er is en dat jullie zo lief reageren! dankjewel!

Ik zou zeggen, luister naar hem, doe je uiterste best om hem volledig te begrijpen zonder meteen je mening klaar te hebben. als je hem echt helemaal begrepen hebt zou ik bij jezelf gaan voelen wat je verder wilt, en dit aan hem uitleggen, grote kans dat hij naar je wilt luister als je eerst zoveel moeite doet om naar hem te luisteren. en dan samen bedenken hoe nu verder… blijf je gevoelens met elkaar delen dat is denk ik heel belangrijk anders creeer je een afstand tussen jullie en dat is denk ik niet zo fijn… succes ermee en probeer het niet te moeilijk te maken en er teveel over te denken (en ja ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan) die anderhalf jaar hebben jullie al samen dat is ook niet zonder reden zo!

Hoop dat jullie eruit komen hoor! (:
1,5 jaar is niet niks. Je bent heel close met elkaar en bovendien ken je elkaar dan door en door ja heb bijna 1,5 jaar met mijn vriend zou het vreselijk vinden als het uit zou gaan

Praten inderdaad, dit kan natuurlijk wel minder uitvallen (dat was bij mij het geval). Maar dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.

Mijn ex heeft het dus ook uitgemaakt omdat hij twijfelde, maar nu zei hij laatst dat hij er spijt van had etc. Maar de dag erna kwam hij met dat hij toch allemaal niet kon waarmaken…nu voel ik me echt een beetje raar :S

Vraag hem of hem iets dwarszit en dat jullie samen voor oplossingen kunnen zoeken. Mijn tip is echt wel goed uitpraten.

mijn vriend zei toen we 6 maand samen waren dat hij ook twijfelde en hij zei dat hij minder van me hield… toen moest ik huilen :stuck_out_tongue:
ik heb er met hem over gepraat en ben gwn mezelf gebleven. ondertussen weer anderhalve maand verder en weer supergelukkig! gewoon even een dipje, komt wel weer goed :slightly_smiling_face:

ja maar volgens mij hebben wij dat dipje al gehad:P ik heb er niet echt veel vertrouwen meer in ondanks dat ik hem echt super super leuk vind. maar als het op deze manier moet hoeft het van mij niet meer. het is allemaal een beetje raar want ik heb hem het hele weekend niet gesproken, en gisteren te horen gekregen dat mn vader kanker heeft. ik was overstuur en heb hem gesmst waar ben je nu ik je nodig heb. ik kreeg meteen een lief telefoontje en smsjes en van alles dat hij voor me klaar staat dit en dat en dat hij iets voor me wil doen enzo. maar ik heb het idee dat hij alleen zo lief doet omdat ik in de shit zit! hij is zo ongeinteresseerd in alles wat ik doe en vertelt niets over wat hij doet of wat dan ook ik weet het gewoon even niet ik haat relaties xD Ik kan niet zonder en niet met hem! :frowning_face:

mwah, iedereen heeft z’n twijfels wel eens
vraag hem hoe hij zich zou voelen zonder jou
of als jij een ander zou hebben