Hij twijfelt overduidelijk over het leeftijdsverschil

Hallo Meiden

Ik ben al een tijdje bezig met een jongen en we lijken beide gek op elkaar te zijn. Het probleem is alleen hij is 21 en ik net verjaart naar 16.
Ik zie hem hier mee twijfelen en krijg dat ook bevestigd.
Heb het er ook met zijn vrienden over, blijkt zelfs ook nog dat zijn ex hem terug wilt, maar volgens zijn vrienden heeft hij daar geen intresse naar en is hij gek op mij.

Toch twijfel ik en sloopt het me zo langzamerhand. Ik weet niet meer waar ik aan toe ben, ik wil denk ik niet al te lang op hem wachten, totdat hij het eindelijk aandurft met mij.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Met hem er een keertje over praten?

Age is just a number.

nahja beter dat ie twijfelt anders was die pedo.
ga vaker leuke dingen doen, het hoeft toch geen naam te hebben om het leuk te hebben met elkaar geef hem even de tijd. en vraag dan: is dit het waard de leeftijdsverschil? of niet? sowieso liefde kent geen grenzen ( zeggen ze toch?)

And jail is just a room.
Ik ben het niet helemaal eens met ‘age is just a number’. Maar zo’n groot leeftijdsverschil is er niet, maar 5 jaar. Ik zou er idd met hem over praten.

Het was alleen maar een middel om aan te tonen dat als zij van hem houd, hij van haar en ze beide een beetje op het zelfde geestelijke niveau zitten, ze zich niet tegen moeten laten houden doordat zij 16 is en hij 21…

Praat erover met hem

Blijf lekker daten en uiteindelijk kan hij er ook niet meer om heen en dan durft hij het heus wel aan ondanks het leeftijdsverschil!

I know what you mean, was ook niet gemeen of aanvallend tegen jou bedoeld ofzo.

@ Electrocutee,
was het maar waar… De meesten jongens ‘en dus niet overdreven bedoelt’ die schatten mij gewoon 20 terwijl ik 16 ben. Als ik zeg dat ik 16 ben dan schrikken ze daar best van en ineens willen ze niks meer met je te maken hebben…
Vaak zat meegemaakt. Niet echt een voordeel als je ouder wordt geschat.

@Puddingbroodje.
Ik ben ook een keer nogal grof gedumpt door een jongen die 4 jaar ouder was dan ik. Een hele tijd dacht hij dat ik 17 was, terwijl ik 15 was en toen hij aan mij vroeg hoe oud ik eigenlijk was zei hij dat we elkaar dan maar beter niet meer konden zien.
Ik denk dat het gewoon een nadeel is van er iets ouder uitzien dan je bent… :frowning_face:

Maar als dit soort dingen bij veel mensen gebeurt, betekend het nog niet dat het bij iedereen fout hoeft te gaan, alleen maar om de leeftijd. Ik ken een meisje van 15 dat al 1,5 jaar iets heeft met een jongen van 19.

Ik vind het alleen zo’n zonde als de TS het niet met hem doorgaat alleen om het leeftijdsverschil, dat is namelijk in mijn ogen best wel zonde.

Natuurlijk, het kan fout gaan, de jongen zou opeens kunnen afhaken, maar als de TS het niet probeert krijgt ze er waarschijnlijk alleen maar spijt van.
En daar wordt ze dan wss ook niet heel gelukkig van.

Ach… Valt nog mee, vind ik…Ken zoveel meisjes van die leeftijd die samen zijn met een jongen van 21. Hij twijfelt er vast aan omdat hij bang is voor reacties van anderen want z’n vrienden lijken me 't oké te vinden.

Je bent 16, het is dus ook op geen enkel vlak ‘pedo’
En meiden zijn sowieso mentaal volwassener… Overtuig hem gewoon dat er geen probleem is…

Ik verschil 8 jaar met mijn vriend en het gaat prima :wink:

Ikzelf ben 16 :wink:

Maar erover praten werkt echt! Hebben wij ook gedaan & als je elkaar echt leuk vind maakt leeftijd niets uit!

ik heb het ook, alleen dan is het verschil 6 jaar… (hij denkt 5 jaar) maar, ik heb pas één keer met hem gezoend, toen wist die dat het 5 jaar verschilde, en dat vond die eigenlijk al te veel. toen zei die dat het niets kon worden, want het verschil was gewoon te groot. en op het begin vond ik dat niet erg, maar begin er telkens meer van te balen eigenlijk! maarja, als ik zeg dat ik eigenlijk 15 ben, zal het wel nog erger zijn dus…

vriendin van me heeft met een jongen van 24. Dat gaat ook goed. zij is ook 16.

up

Als hij vindt dat het leeftijdsverschil te groot is, vindt hij het leeftijdsverschil te groot… Als je hem niet kan overtuigen betekent dat alleen maar dat hij niet verliefd genoeg is.

Haha jeetje, altijd wanneer ik iets wil gaan zeggen, zeg jij precies hetzelfde al.

Maargoed, wat zij dus zegt. Sommige vinden het ‘‘maar 5 jaar’’, maar je vriend is niet zo als iedereen, dus als hij het er moeilijk mee heeft moet je dat wel accepteren denk ik.

Ik ben het eens met Brod
Hij twijfelt, dat zegt toch genoeg?..

Ik wil jou en meisje boven mij even gruwlijk aanvallen. Wat een kant en klare bullshit.
Als je geen ervaring hebt in Relaties etc, hou dan gewoon je mond?
Dit meisje zou zelf wel weten of hij verliefd op haar is zo ja of nee.
Maar een jongen van 21 zit IETS anders in elkaar dan een meisje van 16.
Er komt namelijk meer bij kijken dan alleen verliefd zijn.

Denk aan oa SEX op VAKANTIE bij elkaar blijven SLAPEN, weekendjes WEG, bepaalde dingen ONDERNEMEN.
Een meisje van zestien is nog nog AFHANKELIJK een jongen van 21 is ONAFHANKELIJK
Dat is waar hij mee zit.

OT:
Heb eigenlijk precies hetzelfde met een jongen, alleen die is een jaartje jonger dan 21. Mij hebben ze het advies gegeven om geduld te hebben, je kan immers niks afdwingen.
Als hij het niet aandurft maar wel gek op je is, komt die zichzelf nog wel tegen. Gevoel wint het altijd van het verstand

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

AMEN!

Waarom wil je mij aanvallen?
Ik geef alleen mijn mening, dat wil niet zeggen dat ik niks over liefde weet… :confused:
beetje raar dit hé? (ik heb zelf notabene met iemand van 21…)