Hij twijfelt over relatie

Heei,

Mijn naam is Demi en ik ben 14 jaar oud. Een paar maanden geleden heb ik wat met een jongen gehad die ik al een tijdje daarvoor al kende. Al die jaren draaide we om elkaar heen. Uiteindelijk is de relatie na 3 maanden stuk gelopen omdat het even niet lekker liep. Hij maakt het uit en ik was er best kapot van. Nu een paar maanden later zien we elkaar regelmatig weer. Hij vertelde dat hij weer verliefd was en van me hield. Lieve berichtjes, proberen mij te zoenen ect :goodman:Maar nu zegt hij dat hij twijfelt en denkt dat het weer als vorige keer gaat. Nu negeert hij me min of meer op Whatsapp.

Heeft iemand tips???

XXX Demi

Lekker laten gaan. Je wilt niet met een jongen een relatie als die al zit te twijfelen. En je bent nog jong zat er komen nog genoeg andere jongens op je pad die zonder twijfels wel voor je gaan.

Daar heb ik al overgedacht maar het is zo moeilijk hem uit mn hoofd te zetten! Maar toch bedankt voor je tip :two_hearts:

Laten gaan, je bent nog jong.

Hij gaat wel snel met zijn gevoel zeg. Na 3 maanden relatie is het over. En dan paar maanden later “houd” ie weer van je. Nouja, ik zou het laten. Heb je niks aan

Ik zou hem ook laten gaan, je bent nog erg jong en er zijn genoeg andere leuke jongens die niet aan een relatie twijfelen.