Hij stuurt gewoon niet terug;

We zijn afgelopen week met school een week naar Frankrijk geweest, daar heb ik een jongen leren kennen van het 7e jaar, we kenden elkaar nog niet goed daarvoor maar daar hebben we gekust en heeft hij 2 keer bij mij geslapen, écht gewoon geslapen maar het was gewoon knusser met 2… We hadden besloten om het wel een kans te geven maar nu we terug in België zijn vind hij toch dat alles te snel is gegaan en stuurt hij bijna niet terug… Wat kan ik doen want ik vind hem heel lief en wil hem niet kwijt…

Laat hem. 't was waarschijnlijk voor hem een vakantiefling, hoe lullig het ook is.

Jongens zijn sowieso slecht in terug smsen, dat hoeft niet altijd iets te betekenen. In mijn ervaring dan.

Mijn ex had nooit beltegoed :’]

He’s just not that into you.

Er is niet echt iets aan te doen als hij niet van plan is om je iets terug te sturen.

je kunt me niet dwingen das jammer x’]
miss. zit hij je meer als een vakantieliefde/ hij is gewoon slecht met zijn mobiel xd

Hij heeft me net teruggestuurd en zegt dat ie het helemaal niet als een fout ziet maar wel vind dat het toch allemaal wat snel is gegaan…

Het klote deel is, is dat ik hem morgen onder ogen moet komen op school… & dat iedereen vragen zal stellen…

@_Marr: Heb je er het dan met iedereen over gehad?

Waarschijnlijk heeft iedereen d’r wel gezien toen ze met hem ging slapen…

Ohja, iets logischer :’)

Euh, we hebben het de laatste 2 dagen gwn laten uitschijnen dat we iets hadden, hand in hand lopen en kussen waar de rest bij is dan stellen ze vragen hé, en samen slapen op een kamer van 4 stelt nu niet veel voor…^^