Hij 'stalkt' me

Hoi!

Ik heb een klein probleempje, er is dus een jongen die ik heel erg leuk vind (ik ben er echt to-taal hoteldebotel van, haha) en ik begon ook net het gevoel te krijgen dat hij mij ook zag zitten (beantwoorden van oogcontact, lachen, etc.) toen één van zijn ‘vrienden’ me begon te ‘stalken’.

Ik weet eigenlijk niet of je het wel echt stalken kunt noemen, maar ik vind het allessinds echt niet fijn. Het begon allemaal toen Q zo’n 3 dagen geleden een gesprek met me begon op facebook, ik dacht: ‘fijn, misschien is hij wel aardig!’. En hij was ook wel aardig, al was hij wat te aardig (overdreven complimenteren enzo :c). Maar toen ik de volgende dag online kwam bleek dat hij op al mijn foto’s gereageerd had (dat zijn er over de 200 !!!). Ik durf amper nog op facebook te komen want hij begint elke keer een gesprek en op elk dingetje dat ik post (of het nu een status, foto, reactie, … is) reageert hij. En niet één keer, maar net zolang totdat ik reageer op hem.
Ik heb het hem al proberen te vertellen, maar hij reageert er echt niet op… :c

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik zie hem morgen op school en wat als dit mijn -eventuele- toekomstige relatie met crush in de weg zit? (en het is natuurlijk echt niet leuk, wat als hij dit ook in real gaat doen? :c)

Met hem in het echt er over hebben, en hem dus vertellen dat je je hier niet prettig bij voelt.

Misschien kun je hem blokkeren totdat je hem weer ziet. Dan kun je er met hem over praten.

verwijder voorlopig je facebook?

Nog één keer flink duidelijk maken en als ie dan niet normaal doet blokken en negeren.

Zeg gewoon dat hij normaal moet doen

Whow creep:z
Ik zou hem negeren, en gaan voor de jongen die je wel leuk vind=)

Zeg het tegen je crush

Afwachten of hij dit ook doet als je hem tegenkomt en hem anders face to face vertellen dat jij dit niet zo leuk vind en dat je iemand anders ziet zitten.

je kunt mensen op facebook verwijderen en blokkeren. als je dat doet, zal het toch wel duidelijk zijn?

-