Hij spreekt af met anderen

Hoihoi!

Ik heb een vraagje…

Ik en mijn vriend hebben behoorlijk wat ruzie gehad waardoor we in een pauze zijn geraakt. Tijdens deze pauze heb ik goed kunnen nadenken over van alles…

Toen t uiteindelijk weer goed kwam… Ben ik er achter gekomen dat hij in die week niet stil heeft gezeten en allemaal afspraken heeft staan met anderen.
2 daarvan zijn ex.
Met 1 ex had hij al afgesproken toen we nog een goede relatie hadden, maar dit had hij geheim gehouden. Ook heeft zij hem foto’s gestuurd in lingerie.

Hij zegt dat zij die heeft gestuurd toen het een beetje over dat onderwerp ging, maar daar heb ik echt gewoon mijn twijfels over.
Verder heeft hij in Breda de playboy uitgehangen en afgesproken met een meisje dat van de zomer zou komen en dan zou ze haar vriendinnen mee nemen. Hij zijn vriend.

Ook heeft hij toen afgesproken met een meisje waar hij goed mee bevriend is…‘zegt hij’ maar ik heb dr naam nog nooit horen vallen. ., hiermee gaat hij naar t strand, iets wat hij met mij niet wilt…

Daarnaast heeft hij weer contact gezocht met het meisje dat ons via internet lastig heeft gevallen en toen geblokt werd door hem. Twijfels twijfels …

En zijn andere ex gaat met hem een drankje doen op een terrasje… Okee fijn, maar dat van hun is echt een serieuze relatie geweest, en zij komt net uit een relatie.

Ik vertrouw hem wel en heb oke gezegd… Maar diep van binnen wil ik t echt niet hebben, omdat we op t moment onze relatie weer aan t opbouwen zijn en die afspraken helpen daar dus niks bij…

What should I do??
Ik wil niet als een zeurpiet overkomen… Zoals hij me al vaker heeft genoemd.

Liefs,

Iemand die dr relatie probeert te redden

Ik vind een pauze in je relatie zowiezo soort van “weglopen voor je problemen” en ik ben ook niet van mening dat het ook maar iets oplost. Maar zoals ik begrijp heeft hij er totaal geen moeite mee en zou ik de relatie snel afkappen.

Als hij opeens (sinds jullie een pauze hebben ingelast) veel met andere vrouwen optrekt en ook nog eens plannen maakt om nog meer vrouwen te leren kennen… Dan lijkt dit me geen goed teken. Het lijkt mij dat hij niet veel waarde meer hecht aan jullie relatie.

Ik hoop dat hij t wel doet, maar hij heeft wel eens gezegd van; oke dan zeg ik alles wel af… Want hij weet dat ik dan zeg; Nee nee, tis goed maar…
Het is heel lastig dit en ik wil graag met m praten maar hij zit doordeweeks op z’n werk en ik werk 55 uur per week dus ik zie m maar weinig…

Het is niet echt plannen maken om te leren kennen, maar plannen maken met mensen die hij kent…

Van vrouw tot vrouw; of het nou nieuwe vrouwen zijn die hij leert kennen of oude dat maakt niks uit. Hij hoort zich niet te focusen op andere vrouwen maar op jullie relatie te “verbeteren” en als hij je kwetst moet je dat ook zeggen. Anders blijft die doen wat die wilt en je moet je nooit zo ongelukkig laten voelen door een jongen die misschien (niks) om je geeft

Dat is dus t probleem… Ik weet niet wat er in zijn hoofd speelt en hij kan heel sluw zijn. K zal as vrijdag kijken of ik met m kan afspreken en hem dan vertellen dat het me gewoon heel veel pijn doet. En dat het me doet denken dat hij niet genoeg aan mij heeft.
Hoop dat er iets bij hem aanspringt dan…

Ik zou zeggen dat hij ermee moet kappen en dat hij het anders kan vergeten. Je kan wel zeggen dat het jou pijn doet maar volgens mij kan hem dat vrij weinig schelen.

je moet naar hem duidelijk zijn,je moet niks van hem toleren
hij mag wel lekker z’n gang ik dacht niet he.

ik zou zeggen of je gaat er aan werken of het is tussen ons echt over
of je wilt of niet.

excuses helpen ook niet , je moet direct tegen hem zijn hij moet weten
dat dit niet zo langer kan belachelijk voor woorden.

maak een duidelijke afspraak, een jongen moet volledig voor jou willen gaan, en niet voor nog een paar andere meisjes. Als hij nu al die interesse heeft in al die andere, heeft die pauze dan nog wel zin? Hij is niet echt serieus met je.