een vriend van me speelt nog al hard to get…
ik weet dat hij me leuk vindt, hij weet dat ik hem leuk vind, maar hij zegt het nooit met zo veel woorden. hij vindt het leeftijdsverschil te groot (5 jaar) en daarom denkt hij dat het niks kan worden dat het niet gaat werken. ik vind hem ook erg leuk en zou willen dat hij niet alleen hard to get zou spelen.
wat moet ik doen??
ik vind het zo irritant en stom als jongens hard to get spelen.
Het is óf ja óf nee!
Ik weet eerlijk gezegd niet wat je moet doen. Sowieso niet als second option
gebruikt worden enzo.
Ik weet het niet zo goed want aan de andere kant, jullie vinden elkaar leuk
en als je niet probeert weet je het nooit he
Als hij je echt zo leuk vindt, moet hij maar uiteindelijk naar jou toe komen…
Zou het niet gewoon kunnen zijn dat hij inderdaad het verschil te groot vindt en het gewoon echt niet wil, in plaats van ‘hard to get’?
Je kan nog met hem praten, dat lijkt mij het beste… Anders moet je het maar laten, je kwetst jezelf alleen maar door achter hem aan te gaan…
Jullie hebben zo te lezen niet echt duidelijk met elkaar gecommuniceerd of wel?
Anders moet je daar maar eens aan beginnen.
ik communiceer wel met hem, maar zodra ik laat blijken dat ik hem leuk vindt gaat hij heel afstandelijk doen. hij heeft gewoon zijn ideaalbeeld van een vrouw die hij als vriendin wil, en het enige waar ik dus niet aan voldoe is zijn leeftijd.
@kristeels
ik heb al eens gezegd dat we het kunnen proberen, maar daar wil hij niks van weten. maar de laatste tijd word ik er vaak op aangesproken of we iets hebben en als ik dan nee zeg zeggen mensen nou hij zou het echt wel willen…
ja klopt, ik merk het ook dat ik mezelf kwets door toch steeds af te spreken met hem en leuke dingen te doen ensow… maar het meeste kwetst hij me door als ik iets zeg wat ‘te dicht bij komt’ (voor zijn gevoel) hij me gaat negeren…
Dan laat je het een keer niet van jouw kant komen, en wacht je tot hij een keer laat merken wat hij nou wil.
Als het niet in woorden kan, dan maar zo.
Ik zou toch nog een keer met hem praten. En even duidelijke antwoorden eisen want hij doet wel erg vaag.
& anders gewoon verder leven en niet dat soort aandacht aan die jongen geven.
@justxdreaming
hoe bedoel je laten merken?
hij is nogal complex persoon…
@chocojunkie
daar zat ik ook aan te denken. maar is gewoon tegen hem te zeggen hoe ik erover denk en wat ik voor hem voel en dat ik wil weten wat hij voelt voor mij.
ik heb hem een keer gezegd dat ik hem leuk vind, daarna heeft hij me ong 3 maanden genegeerd. ik probeerde contact te zoeken en uiteindelijk deed hij weer als voorheen.
daarna heb ik het hem maar niet meer verteld, aangezien ik niet wil dat hij me negeert. ik ben liever gewoon bevriend met m dan dat hij me negeert.
laatst vertelde ik hem dat ik er op aangesproken wordt en sinds ik dat heb gezegd doet hij weer afstandelijk naar mij toe.
ik heb een mailtje geschreven voor hem, maar durf hem niet te sturen, bang dat ik hem kwijtraak (als vriend)
Nou, neem een keer geen contact met hem op. Laat hem een beetje weten dat je antwoord wil, dat je niet nog een jaar zo met hem om wilt gaan.
Hij is zelf nogal vaag namelijk. En hij doet moeilijk over praten, daarom moet je het maar eens zonder woorden proberen. Kijken of hij dan zelf eens contact met je opneemt en je eindelijk antwoord geeft, of dat hij niets van zich laat horen of vaag antwoord geeft.
Want als hij zo blijft doen heeft het sowieso niet echt zin…
oeh da’s wel heel vervelende situatie? Kan je geen vriendinnen om hulp vragen omdat die de situatie bijwonen en de bijbehorende passende oplossing beter voor je kunnen bedenken.
misschien moet je hem gewoon even loslaten? ik weet het niet zo goed eigenlijk…
ik zou tot hem door willen dringen dat zijn principes niet altijd goed zijn. dat gevoel ook echt wel goed is. dat je soms beter naar je gevoel kunt luisteren dan altijd maar aan je principes blijven hangen. hij wil graag een vriendin die net zou oud is als hij is en ik ben 5 jaar jonger. maar als je iemand leuk vind doet leeftijd er toch niet meer toe?
en praten met hem is dus duidelijk, dat moet ik echt nodig is gaan doen.
vervelende situatie? ja zo voelt het wel… en vriendinnen om hulp vragen? die lopen alleen maar moeilijk te doen over wat ik in hem zie en dergelijke… vriendinnen? nee ook niet echt een optie. en verder weet niemand dat ik hem leuk vind, misschien dus inderdaad loslaten… lastig
misschien speelt hij niet hard to get, maar is hij hard to get.
misschien denkt hij serieus dat dat leeftijdsverschil te veel is en dat het niet werkt en wil hij geen relatie wat voor hem zelf niet goed klinkt ofzo?
He’s just not that into you.
Precies, hier zeg je het zelf. Als hij echt genoeg om je gaf, ging hij wel voor jou! Hij is óf te kieskeurig, of hij gebruikt het als excuus om je ‘weg te houden’. Bovendien is het te lullig voor woorden dat hij je negeert, omdat het nergens op slaat. ‘Oh je komt te dichtbij!!’. Stel je niet aan man, ze doet toch verder niks?
Ik zou hem laten schieten. Laat hem maar op zijn blote knieën terug kruipen als hij genoeg om je geeft.
Hij speelt niet hard to get, hij vindt je te jong. Jongens zijn hier over het algemeen anders in dan meisjes, die trekken zich dat heel hard aan. Geloof me, het is ook een van mijn grootste frustraties geweest. Age is just a number kennen die niet. Of ze gebruiken het als excuus omdat ze je niet leuk genoeg vinden om een relatie mee te beginnen. Daar ben ik nog niet echt uit.