Hij snapt geen nee

Ik zit dus echt met een heel vervelend probleem. Er is een jongen die mij geen 5 minuten met rust laat en me constant blijft lastigvallen via sms. Ik ken hem via m’n middelbare school (waar ik nu al een paar jaar weg ben, maar bon) en we waren dus altijd al heel goede vrienden, gewoon vrienden meer niet. Maar sinds kort blijft hij me maar smsen en dan nog vieze smsen ook. Als ik niet antwoord blijft hij er nog meer smsen achteraan sturen tot ik wel antwoord. Ik heb hem al ZOOOOOO vaak gezegd dat ik geen interesse heb, dat hij normaal moet doen en dat ik het niet meer pik dat hij zo doet. Jammer dat ik een goede jeugdvriend kwijt ben omdat hij perse belachelijk wilt doen.

Het ergste van al is, hij weet dat ik al bijna 6 jaar een vriend heb én hij heeft al 4 jaar een vriendin. Mijn vriend is sérieus pissed en begint er ook steeds kwader en kwader op te worden, wat volledig begrijpelijk is natuurlijk.

Dus nu mijn vraag: hoe geraak ik van die jongen af? Ik ben serieus ten einde raad en wordt gewoon GEK.

Niet meer reageren.

Toch echt helemaal negeren.

Compleet negeren en blokkeren.
Desnoods stuur je als laatste wanhoop je vriend er op af. =P

Ik denk ook dat negeren het beste is maar het is zooooo vermoeiend. Soms krijg ik wel 10 berichtjes op 5 minuten tijd. Jammer dat ik te lief ben of ik had al lang z’n vriendin ingelicht.

Blokkeer hem gewoon overal.

Ja snap ik maar als jij steeds toch iets terugstuurt al is het maar ‘hou op’, dan heeft hij weer zijn aandacht gekregen.

gewoon blokkeren en negeren. Stop het echt niet dan koop je een nieuwe simkaart met een nieuw nummer! En zorgt dat hij niet achter dat nummer komt

blokkeren, beter voor jou en beter voor je vriend.

Overal blokkeren, als hij daarna nog manieren zoekt om contact met je te hebben gewoon zn vriendin inlichten erover