Hij smst niet meer

-

Je geeft zelf aan, dat het de 2e keer minder leuk was dan de 1e keer…
Hij mag je ook zeker, maar misschien meer als vrienden.

Het is jammer dat hij niks van zich heeft laten horen, maar als hij je echt leuk vind komt hij terug. En anders vraag je aan jouw vriend of hij wat kan sturen over jou naar naar hem toe. En dan weet je ook meteen hoe hij over jou denkt. Maar dat eerste dat hij geen relatie wilde, zegt al genoeg…

Is heel vervelend voor je, ik hoop dat hij nog wat laat horen. :wink:
Succes!

-

Hij vind je leuk of niet. En als zijn reden “de sneekweek” is, dat hij je zo laat zitten. Dan is hij je niet waard. Als hij je echt leuk zou vinden, zou hem dat niet boeien en zou hij volledig voor jou gaan.

Ik zou er voor nu geen aandacht meer aan besteden en kijken wat hij doet.

Precies, ook met een vriendin kan je je vermaken op de sneekweek. Vrienden van mij gaan er ook heen, zelf nooit geweest. Gaat wel grotendeels om het feesten maar als je iemand echt leuk vindt, dan maakt het je niet uit dat je niet met iedereen kunt gaan flirten of zoiets.

Als hij je nog steeds leuk vindt zal hij dat wel laten merken, ik zou het nog even afwachten. Als hij met je afspreekt en blijft praten, zou je toch wel denken dat hij interesse heeft inderdaad. Laat het maar even van zijn kant komen.

Je wilt het vast niet horen, maar basically heeft gelijk.

Je bent sowieso veel meer waard C:

-

sms iets zo van: Ik vind het jammer dat ik niks meer heb gehoord van je. Ben je boos ofzo? Heb ik wat verkeerds gedaan of gezegd? Ik voel me er nogal rot over enzo. En wil je nog wel die film een keer kijken? (:

Succes. :wink:

Dat klopt. Tenzij hij het weer nonchalant zei.

Maar meisje, geloof me. Het is beter als je het nu even laat rusten. Als hij geen contact meer met je heeft opgenomen en je geen berichtjes terug stuurt kun je het beter laten. Als hij, wat je eerder al hebt gezegd, liever naar die sneekweek gaat zonder vriendin. Dan verdiend hij jou niet ná die sneekweek. Als je iemand leuk vind ga je er 100% voor. Dat is niet “even afwachten na een bepaald feestje”.

-

Kijk eerst maar is of hij nog contact met je opneemt. Dan ligt het er nog aan wat hij zegt, als hij helemaal niks meer terug zegt. Vergeten die gast. Je bent veel beter dan iemand die je zo behandeld.

-

ik zou wel smsn maar dan moet hij wel echt nog geinteresseerd zijn.
Vraag hem of hij jou nog leuk vind.
en vraag m verkering, als hij dan zegt na de sneekweek zou ik kappen
hallo
alsof je met n vriendin niet kunt gaan feesten
mijn vriend zit ook op renesse en die gaat ook niet vreemd.

-

-

Ik zou zelf helemaal geen contact meer met hem opnemen, dan denkt hij misschien wel van huh waarom hoor ik niks meer van haar? En gaat hij wss zelf contact op nemen. En anders, dikke pech voor hem want dan is het zijn eigen schuld dat je bent gegaan.

De sneekweek begint pas 5 augustus, beetje flauw dat hij daar nu rekening mee gaat houden. En de sneekweek is echt niet zo geweldig als iedereen denkt. Ja ik woon in sneek dus ik kan het weten.

Vraag het anders :slightly_smiling_face:

vraag het hem
of zeggen wel ik wil geen valsenhoop geven
hij vondt het wel goed zo

-