hij smst niet meer, moet ik smsen?

vorige week heb ik op vakantie een hele leuke jongen ontmoet, hij is 19 en 16. ik heb hem alleen pas mijn laatste avond ontmoet… die avond was heel gezellig en we hebben nummers uitgewisseld. daarna hebben we nog gesmst en afgesproken dat ik over 2 weken daar heen ga. maar nu smst hij al 3 dagen niet meer, en op facebook en hyves zit hij wel gewoon. ik denk dus dat hij me niet meer leuk vind, maar ik weet niet wat ik moet smsen ofzo… hij woont 2,5 uur van mij vandaan dus het is niet dat ik hem snel tegen zal komen als het niks word, maar toch vind ik het eng om iets te sturen. dus weet iemand of ik iets moet sturen en zo ja; WAT?!

iets neutraals? in de zin van; hoe was je weekend
of; wanneer heb je tijd om iets te doen?

Je kan toch gewoon zoiets sturen als : ‘Hé, hoe gaat het met jou?’

ik zou niks sturen.
Als hij je leuk vind komt ie uit zichzelf wel.

je moet eigenlijk dit even lezen, mij heeft het vooral echt geholpen, ik weet niet of het voor jou ook zo is, maar proberen is iig een optie.
http://www.girlscene.nl/l…juli/hem_smsen_ja_of_nee_

Heb jij hem in deze dagen gesmst? Want als dat niet zo is kan je hem inderdaad gewoon smsen.

Waarom zou hij je niet meer leuk vinden? Hij smst gewoon niet meer… Maar je kan hem smsen dat je zin hebt om hem te zien ofzo?

Sms gewoon iets normaals zoals “alles goed?”.

Hij was toen dronken en wil nu van je af.

Ooit eraan gedacht dat jongens ook zo denken? Dus dat vind ik echt gezeik.

Ik zou gewoon doen; Heee, hoe is het ? Zoiets en als hij dan nauwelijks reageerd dan is hij het je niet waar (;

bedankt voor de reacties! ik heb gesmst, en hij reageerde met ‘‘ok’’ dus ik weet weer waar ik aan toe ben :pensive:

Je hebt toch niet gsmst of alles goed is he? dat is zo standaard je had beter kunnen smsen van hee we zouden toch afspreken wanneer doen we dat, zoiets zegmaar dan krijg je wel iets meer als ok

Maar als hij haar echt heel leuk vond had hij het gesprek wel gaande gehouden met ‘en met jou?’ of iets in die richting.

Vergeet hem lekker en focus je op jongens die tenminste wel gezellig zijn :slightly_smiling_face:

Ik zou SMS’en: Hee, best lang niet gesproken meer. xx