hij smst maar niet terug!

hallo!

Ik zou aankomende dinsdag met een jongen die ik nu een tijdje ken bij hem thuis een film gaan kijken (ik ben al eerder een keer bij hem thuis geweest). We hebben vorige week maandag toen we elkaar zagen met de studie die afspraak al gemaakt. Ik heb hem toen die zelfde avond nog een sms gestuurd met daarin de vraag hoe laat ik bij hem moet zijn en een filmtitel genoemd en gevraagd of die hem wat lijkt (hij had gezegd dat als ik nog leuke ideeën had, ik het hem maar moest laten weten). Maar hij heeft daar nog steeds niet op gereageerd, het is nu al bijna een week…en overmorgen is de afspraak al.

Wat denken jullie? Duidelijk dat hij ‘just not that into me’ is? Als iemand bijna een week lang niet terug smst, betekent dit dan meestal dat hij je niet leuk genoeg vindt? (of zijn telefoon moet kapot zijn haha) Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Zo stom is dat, ik ken het wel. Misschien heeft hij het wel gelezen maar is hij helemaal vergeten te reageren. Of hij si inderdaad niet zo into you… Dat weet waarschijnlijk alleen hij… Stuur hem nog 1 smsje en als hij daar niet op reageert moet je hem gewoon helemaal laten :slightly_smiling_face:

ik denk niet dat je het vergeet als je iemand echt leuk vindt, toch? :wink:

er bestaat toch ook nog een telefoon :stuck_out_tongue:
bel hem anders op en vraag of hij het smsje gelezen had ; zo nee vertel je hem wat er in de sms stond , zo ja vraag je wat hij daarop te zeggen heeft

succes ! :slightly_smiling_face:

Ik vind dat een beetje té opdringerig GreenNiniColour
SMS hem desnoods vanavond nóg een keertje, en als hij niet reageert, laat het gewoon zitten. Heb je hem op FB? MSN? ect. dan kan je desnoods de chat openen.