Hij smst maar niet terug..

Ik had zaterdag en zondag met een jongen afgesproken waar ik al een tijdje mee bezig ben. Ik vind hem ontzettend leuk. Toen ik zondag bij hem wegging zei hij tot de volgende keer en we smsen nog! Nu is het vrijdag en heb ik nog steeds niks van hemg ehoord. Ik heb hem al 2 smsjes gestuurt. 1tje met hoe het met hem ging en die andere of ik wat verkeerds had gedaan omdat hij niks terug stuurde. Ik had hem gebeld op anoniem om te kijken of hij me negeerde maar ik krijg meteen zijn voicemail. Hij is deze week ook niet meer op msn geweest en ik vraag me echt wat er is. Zou ik hem nog een smsje sturen? Of komt dat te stalkerig over? Ik vind echt raar dat ik hem al sinds maandag niet meer heb gesproken…

Geen smsje meer sturen… Afwachten is het enige wat je kan doen.

Niet stalken, laat t met rust. Kennelijk vind hij jou niet zo leuk als dat jij hem vind. Of hij kan het gewoon ff druk hebben.

Oke… ik kan ook zondag onverwachts langs hem gaan om uit te leggen hoe ik nou over ‘ons’ denk

Doe maar niet. Hij moet contact zoeken nu.

Juist niet langs gaan! Sorry maar moet nu echt ff van zijn kant af komen. Hoe moeilijk het ook is!

Ik begrijp je situatie bestwel, echt zo vervelend.
En omdat je hem echt leuk vind wil je alle moeite doen hem te bereiken,
maar hoe moeilijk het ook is meis, niet doen. Hou je zelfrespect.
Wacht tot hij die moeite doet, en ondertussen doe leuke dingen en focus
je niet teveel op hem, hoe moeilijk het ook is!

verwijder hem desnoods uit je telefoon, als je dan in de verleiding komt om hem te smsen, kan dat niet =)

Heb ik ook wel eens gedaan en dat werkt wel.

@ skittyx dat werkt zeker ik heb z’n nummer ook verwijderd.

Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik weet dus hoe moeilijk het is. Achteraf bleek die van mij een asshole te zijn, maar goed. Ik heb zijn msn ook verwijderd uit mijn lijst, niet geblokt, gewoon verwijderd, dan ziet hij jou nog wel online, maar kun je niet tegen hem praten. Dus als hij dan tegen jou wil praten dan kan dat wel. Het enige irritante is dat je hem niet online ziet komen en dus niet weet wanneer hij online is, maar zo kwam ik niet in de verleiding om tegen hem te praten.

Ik voel me nu echt ontzettend klote… Ik snap het gewoon niet. Toen ik zondag bij hem was was hij ontzettend lief voor me en hebben we allemaal zitten knuffelen en zoenen en nu ineens dit.

Er zijn zeg maar ook jongens bij die dat leuk vinden voor 1x en er dan genoeg van hebben en een nieuwe zoeken. En ja dat doet pijn, want jij voelt je gekwetst. Maar vergeet hem, hij is jou niet waard joh!

Heb ik laatst ook gehad! Hij had 9 dagen niks laten horen, maar we waren echt al 3 maanden aan het daten ofzo en smsten normaal elke dag wel. Uiteindelijk bleek dat hij het gewoon heel druk had gehad. Ik had hem een mailtje gestuurd om te vragen wat er was en of ik iets fout had gedaan (wat jij in je smsje had gedaan) en 1 dag later smste hij dat dat echt niet de bedoeling was enzo. Vond het wel kut, maar is wel goedgekomen. Dus ik zou nog even afwachten, sowieso niks meer sturen. Als hij je leuk vindt, laat hij je echt niet gaan, en anders pech voor hem!

Afwachten is het beste wat je kunt doen.

Misschien… heeft… hij… een leven ;O

Gewoon afwachten.

Ooit aan gedacht dat hij druk kan zijn?
Of jou gewoon niet zo ziet zitten?

Laat het even, niemand zit te wachten op een stalker.