hij rookt, jij niet.

ja okee maarik vind het echt gewoon zo vies om dan te zoenen. en dan beloofd hij niet te roken waar ik bij ben en dat houd hij vervolgens nog geen dag vol

en hij zegt dat hij niet verslaafd is en wordt boos als ik zeg dat ik hem niet geloof

ik zou er echt niet aan kunnen wennen, zon vieze kus, bah!

ex rookte was en ik niet
maar hij is voor mij gestopt en ookal is het nu al heel lang uit rookt hij nu nog steeds bijna nooit
vooral niet als hij weet dat hij mij weer gaat zien

Mijn vriendje rookt, en wie ben ik om daar iets van te zeggen?
Het stoort me niet, punt.

Mijn vriend rookt.
Hij blowde in het begin van de relatie, maar had wel laten merken dat ik dat niks vond. Hij doet het inmiddels niet meer, niet dat ik hem had gedwongen, absoluut niet. Hij rookt nu gewoon (zware) shagg en gewoon een malboro ofzo sigaretje.

mijn vriend rookte, maar is nu sinds meer dan een maand gestopt! ik ben heel trots op hem. het was niet dat ik het vervelend vond maar ik maakte me meer zorgen om zijn eigen gezondheid.

@xxxmini

Als je het echt vervelend vind dat je vriendje rookt moet je gewoon afspreken dat als hij gerookt heeft je hem niet zoent :slightly_smiling_face: Dan werkt waarschijnlijk wel :wink:

Ik heb mijn ex toen ook niet gevraagd om te stoppen hij wilde het zelf al heel lang, maar vond nooit een goed moment. De laatste sigaret met mij roken was het beste moment dat hij zou kunnen vinden, aldus m’n ex :stuck_out_tongue:

wuahhahah ‘ik vind het wel sexy’. Nou nou dat is apart.K snap niet wat er sexy aan is. Al dat rook uit zn bek enzo.
Mijn vriendje rooktte eerst en ik vond het echt goor enzo.
maar nu is ie gestopt.

Mijn vriend rookte, en toen hebben we een afspraak erover gemaakt omdat ik echt slecht tegen die rook enzo kan. hij stelde zelf voor, dat hij er nog maar 6 per dag zou roken, en dat lukte hem. ^^ en nu is die al een half jaar gestopt. yay ^^

hy rookt, ik rook af en toe, gewoon als ik er zin in heb.
kan er ook heel goed vanaf blijven .
yey

Ik rook, mijn vriend rookt ook.
Alleen dan shag haha, en ik mn vertrouwde lucky strike sigaretten.
Je proeft wel dat hij shag rookt, maar dat vind ik niet vies (:

Mijn vriend rookt, en ik niet.
Ik heb er geen problemen mee. Hij rookt niet zo veel dus (:

nee, wel verliefd op een roker
maar dat is iets totaal anders

Best wel schattig. :relieved:
haha ben gelukkig niet de enige hierzo !

Mijn vriend rookte ook :] Maar hij is nu al 3 maanden gestopt! =)

Pff, ik weet het niet , hij rookt en blowt en ik moet van allebei niks hebben!

Mijn vriend en ik roken allebei :see_no_evil:

Ik rook, mijn vriend niet.

Hij vind het niks, dus ik probeer me een beetje aan te passen en niet roken waar hij bij is =) maarja, met uitgaan wil ik toch wel een sigaretje af en toe…

Hij rookt ik niet, maar ik heb er verder geen last van ofzo.

tsja, ikzelf heb een hekel aan roken, en als andere mensen het willen doen is hun eigen keus, maar ik vind het wel storend. dus, bij mijn vorige vriendje, hadden we ook afgesproken dat hij niet zou roken, als we bij elkaar waren, en dat vond hij geen probleem. uiteindelijk is hij ook gestopt, supergoed :slightly_smiling_face:

ik rook. hij niet. by hem thuis rookt iedereen, maar hij is topsporter.
maar hij vind het soms wel sexy. (a) geen afspraken dus!