Hij reageert raar...

Nou, ik praat dus sinds gisteren op msn met een jongen die ik wel zie zitten. Alleen reageert hij nogal raar.

Bijvoorbeeld:

Ik: Heei
Hij: hoi
Ik: Alles goed?
Hij: ja (vraagt niet hoe het met mij gaat)

En hij geeft verder alleen maar droge antwoorden als:
-Ja…
-Nee…
-Niet echt…
Hij zegt er nooit iets bij.

Hij vraagt ook niet uit zichzelf dingen.

Nou snap ik dat hij misschien geen interesse heeft maar gisteren deed die veel vrolijker! Zo vertelde die en heel verhaal dat z’n laptop kapot was enzo.

Wat moet ik doen? 'K durf amper meer wat tegen hem te zeggen omdat die zo reageert. Misschien is het wel ‘normaal’ voor hem om zo te reageren, maar ik snap hem niet…

Nja misschien heeft hij een slechte dag? Maar als hij altijd zo doet is hij ofwel geen msn-type ofwel just not that into you helaas.

Jongens.
Mijn vriend heeft ook van die dagen dat hij heel vrolijk tegen me loopt te whatsappen, en andere momenten geeft hij ook alleen maar antwoord met “ja” of “nee”.
Dan heb ik zoiets van: nou, dan toch niet?

Maar hij heeft het zelf dus waarschijnlijk niet eens door, dus ik denk niet dat het aan jou ligt.

beter een jongen die in het echt meer vertelt dan op msn toch? ik zou de hoop nog niet gelijk opgeven! probeer in het echt met hem te praten, dan kom je er snel genoeg achter of hij jou ook ziet zitten of niet!

Oké.

wacht anders gewoon even van zijn kant af…

Hoe bedoel je? Wachten tot hij wat uit zich zelf zegt kan ik wachten tot ik ene ons weeg. (:

:stuck_out_tongue:

Hij reageert dus echt niet… :frowning_face:

Als hij echt niet reageert zou ik het zo laten, want dan heeft het ook geen zin.

Oh, oké…

Ik voel me nu echt heel slecht en wil nu het liefst huilen… :frowning_face:

Ziet die me dan echt niet staan? Of misschien is hij er gewoon niet…

:frowning_face:

:frowning_face:

Ik denk dat hij vanavond even geen zin heeft.
Zit hij ondertussen film te kijken of te gamen.
Je moet het niet persoonlijk opvatten, probeer het morgen gewoon nog een keer! Het kan heel goed zijn dat ie morgen weer net zo reageert als gister.

Dat ken ik. Soms reageert een jongen uren niet omdat hij aan het sporten was, of aan het werk. Hij is gewoon druk bezig met van alles, spreek gewoon een keer met hem af, dan kan hij moeilijk niks zeggen als je tegen hem praat.