Hij reageert op foto's van andere meiden.

.

:’)

Een jongen die zegt dat hij van me houd terwijl ik niet eens met 'm heb zou ik al niet vertrouwen…

Maar aan de andere kant; misschien duurt het voor hem te lang omdat hij ook wil dat jij eens duidelijk maakt wat je van hem vind?
Misschien heeft hij zoiets van ‘laat maar’ en heeft hij dan niet zo’n zin om nog aandacht aan je te besteden.

Ik ben namelijk ook best ongeduldig met dat soort dingen dus dan heb ik geen zin om aandacht te besteden aan iemand die niks van zijn kant laat merken.

oke ik zal ff serieus reageren… hij denkt [waarschijnlijk] dat je hem zachtjes afwijst… het is wel een jongen he? je moet heel duidelijk zijn als je wat wil, want hij gaat niet tussen de regeltjes doorlezen. There’s plenty of fish in the sea… en hij maakt je nu ook blijkbaar duidelijk dat jij niet te enigste bent. Dus… als je iets van hem wil moet je het nu duidelijk zeggen anders word het nix.

Je kent hem anderhalve maand en je hebt niets met hem? Waarom, echt WAAROM zegt hij ‘ik hou van je’. Daar hechten ook steeds minder mensen waarde aan zeg.

Misschien is hij een beetje teleurgesteld in je omdat je hem niet zo duidelijk maakt wat je voor hem voelt. En dat hij waarschijnlijk daarom, het een beetje op aan het geven is ofzo en daarom op zoek is naar iemand anders omdat hij denkt dat hij bij jou geen kans maakt? Sorry, ik weet het ook niet echt…

Sluit ik me bij aan vooral dat eerste.

totally agree!

ik denk dat hij je jaloers probeerd te maken zegmaar, door te reageren op foto’s van andere meisjes, zodat hij je laat merken dat als je niks met hem wil hij niet verloren is ( maar dat hij je stiekem wel graag wilt ). als ik jou was zou ik maar zeggen dat je m leuk vind want volgens mij vind je hem gewoon leuk, en achteraf ga je er dan echt wel spijt van krijgen.

.

Ja je moet gewoon recht voor zn raap zijn. Niet erom heen draaien want hij is toch te dom om dat op te vangen.

óf hij speelt hard2get, óf u lost him… ja ik weet niet of je het type bent om achter een hard to get iemand aan te gaan, maar ik niet :stuck_out_tongue: laat hem lekker… genoeg andere lekkere jongens toch?

Sorry maar als je je nu er al druk om maakt, weet ik niet of het ooit zal werken. Jullie hebben niks officieel? Je weet toch niet wat die doet op die dag… Misschien is die naar een pretpark geweest , was die gewoon even bezig. Hij heeft ook zijn eigen leven… Je kunt niet verwachten dat dei altijd direct antwoordt.
Daarnaast was stuurt die dan naar die foto’s, bv leuke foto. Is toch niks ergs aan… je moet niet zo snel jaloers zijn, anders denkt hij ook dat je hem claimt. Als je hem leuk vind laat hem dat merken. En praat niet alleen via msn spreek ook iets af in het echt, en praat zo verder. Kijk of die dan ook laat merken of die je leuk vindt. Via msn heb je snel genoeg iets gezegt en anders krijg je ook zo’n relatie; op msn praat ik met je maar in echt ben ik verlegen om met je te praten. En zo’n relatie wil je ook niet. Ik hou persoonlijk niet van jongens die al voor dat je een relatie hebt zeg dat die van iemand houdt. Spreken jullie elkaar wel in het echt?

ooh dat is zo irrietand ja! ik was eerst lang met zoon jonge bezig en ik had ze wachtwoord van zoon site hij was het dus alang vergeten ging die naar heelveel meisjes dingen sturen en hun weer terug sturen tot hij die meisjes hun msn had. maarja blijkbaar was het ook een player! want toen ik bijna met hem had had die opeens met iemand anders dusjaaaaaaa

.

Hey hij heeft geen relatie dus dat mag hij gewoon doen hoor.

Mee eens. Ik wil altijd zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben, en ik heb geen zin in onduidelijkheid. Als ik jou was zou ik gewoon heel duidelijk zeggen of ‘‘ik vind je leuk en wil een relatie met je’’ of ‘‘sorry, ik vind je niet leuk genoeg, het gaat niets worden’’.

hij zegt wel al heel snel al dat ie van je houdt he.

.