Hij reageert niet meer

Ik heb een jongen via tinder ontmoet. We appen al bijna 3 weken bijna elke dag met elkaar.
Soms gaf hij wel subtiele hints dat hij af wilde spreken, maar dat durfde ik niet zo goed dus ging ik er telkens maar niet op in :flushed: Ik heb me daar nu wel overheen gezet en ik wil echt graag met hem afspreken. De gesprekken zijn altijd heel erg leuk en ik wil hem gewoon zo graag in het echt ontmoeten!!
Nu komt het dus… Een paar dagen terug bleef mijn mobiel vastlopen. Ik zag dat hij nog een berichtje naar me gestuurd had. Ik had de batterij eruit gehaald… maar toen bleef hij telkens op het startscherm vastlopen. Ik kon niks anders doen dan dat stomme ding terug te zetten naar de fabrieksinstellingen… maar nu was ik al mijn nummers kwijt… dus ook die van hem. Ik schoot niet te veel in de stress want ik dacht dat hij wel weer zou appen. Maar nu heeft hij al sinds dinsdag niks meer gestuurd. Hij had wel als laatste wat gestuurd en ik ben bang dat hij denkt dat ik hem negeer. Ik heb tinder trouwens verwijderd, dus dat is ook geen optie.
Heeelp :frowning_face:

Ahh wat vervelend! Heb je z’n voor- en achternaam niet? Dan zou ik hem gewoon opzoeken op facebook, of Tinder afspeuren naar hem :wink:.
En verder schrijf je dat je eerst niet inging op zijn hints maar nu wel graag zou willen afspreken. Komt dat omdat je hem nu een paar dagen niet hebt gesproken? Want ik zou er wel eerder op in gaan voortaan!

Nee, ik weet alleen zijn voornaam:O Maar de tip om tinder af te speuren is nog wel een goede:) Zal misschien lang duren (als hij er er nog op zit) maar ik heb het er voor over.
En je hebt gelijk, ik had er op in moeten gaan. Daarom ben ik nu ook zo bang dat hij vind dat het initiatief vanuit mij moet komen, maar dat nu dus gewoon niet kan:( En inderdaad, juist nu ik hem een paar dagen niet gesproken heb denk ik ‘‘oh wat ben ik stom geweest’’ en wil ik nog veel liever met hem afspreken. Ik had tinder ook niet met te serieuze bedoelingen aangemaakt en vind het best een eng idee om met een vreemd iemand af te spreken. Maar het was zo gezellig met hem op de app!! en nu baal ik enorm:O

Weet je misschien waar hij woont? (welke plaats) Soms wil de voornaam + woonplaats ook nog wel iets opleveren op Facebook.

Oeii… ik heb hier niet echt tips voor, maar heel veel succes!!
Ik hoop dat het lukt :wink:

Awh balen. Maar misschien is dit een goeie test haha, als hij je echt leuk vindt appt hij je vast weer. En anders idd Tinder afzoeken.
Succes!

Eigenlijk wil ik dit wel volgen, omdat ik echt hoop dat je 'm nog tegenkomt :wink:.

Aii, dit is wel een lastige situatie. Waarschijnlijk denkt hij nu inderdaad dat je hem negeert… Ik ga dit ook even volgen, hoop dat je hem vindt (:

Jeetje wat vervelend…
hoop echt voor je dat het goed komt!!!

Als je Tinder trouwens weer even download dan komen al je matches daar ook weer terug. Dan kan je daar nog een berichtje proberen te sturen. Tenzij hij ook geen Tinder meer heeft, dan heeft het niet veel zin.

Bedankt voor alle tips:) Nog steeds geen reactie…:frowning_face:
Ik heb tinder weer geïnstalleerd. Helaas zijn al mijn oude matches weg. Ik had er iets mee gedaan, waardoor het echt helemaal weg was…achteraf dus ook nooit moeten doen:( (voor dit soort situaties…). Ben tinder af gaan speuren maar ben hem nog niet tegengekomen. Ook nog geen resultaten gevonden op facebook. Ik weet wat hij studeert en waar, maar daardoor heb ik hem ook niet gevonden. Nu ben ik zijn naam met alle plaatsen in de buurt aan het opzoeken… hopelijk vind ik hem zo.
Ik vind het alleen zo jammer en raar dat hij niet reageert… Ook niet 1 appje om te kijken waarom ik niet reageer. Al is het een vraagteken… Het is toch niet mogelijk dat hij mijn nummer ook kwijt is geraakt? Bv. als hij om een of andere reden mijn nummer niet heeft toegevoegd (lijkt me sterk) en deze ook verdwenen is toen ik tijdelijk geen whatsapp had. Ik zit echt maar rare scenarios te bedenken hoor :cold_sweat:
Ik hoop ondertussen maar op een wonder!!!

Je praten via whatsapp?
Zoja kun je niet in je 2e naam van whatsapp zetten iets van al me nummers kwijt stuur even en berichtje zodat ik iedereen weer heb
Want misschien ziet die je 2e naam wel staan

Meiden!! Hij heeft gereageerd! :upside_down_face: Ja… zo reageerde ik letterlijk haha
Ben echt super blij!:slight_smile: Nu maar niet te lang meer wachten om hem een keertje mee uit te vragen!

Oeeeh wat zei hij :slightly_smiling_face:?

Fijn dat hij inmiddels weer heeft gereageerd, is het toch goed afgelopen. :slightly_smiling_face: Nu snel vragen om een keer iets af te spreken om te kijken of hij in het ‘echt’ ook zo leuk is.

Hij begon met: Daniqueje, hoe gaat het met jou? Toen vertelde ik dat mijn mob gecrasht was en ik daarom niet gereageerd had. Waarna hij zich helemaal verontschuldigde dat hij zo lang gewacht had met appen (natuurlijk niet zijn fout). Vervolgens hebben we de hele avond weer met elkaar gesproken!:smiley:

Fijn!

YESSSS! Hou ons op de hoogte:)

Aaah goed dat te horen!! Veel plezier :flushed:

Wat leuk om te horen dat het gelukt is :bowing_man: