Hij reageert niet meer.. wat nu?

Een tijdje geleden ben ik verliefd geworden op een jongen, ik zocht hem op op facebook, stuurde een vriendenverzoek en hij accepteerde die.
Sinds chatten we met elkaar.

Het probleem is nu dat hij niet meer reageert! 27 februari hadden we nog een gesprekje. Als hij online kwam stuurde ik hem een paar berichtjes, in de hoop dat jij zal reageren. Maar, dat doet ie niet =(

Moet ik hem berichtjes blijven sturen? Of moet ik wachten tot hij eindelijk een keer reageert?

Zijn beurt. Wacht het af, anders kom je misschien stalkerig over.

Nee niks meer sturen, als hij dan nog niks doet, GET OVER IT.

Niks meer sturen anders komt het verkeerd over.

Zijn beurt.

Als hij niet meer reageert is hij zeker je moeite te tijd niet meer waard. Het moet van 2 kanten komen!

afwachten, als hij niet meer reageert dan is de boodschap duidelijk.

zijn beurt, anders kom je idd te stalkerig over. je moet niet als een hond achter hem aan gaan lopen en als hij niks meer zegt, ja jammer. maar dat zegt wel dat hij jou niet waard is. :wink:

Praat eens in real met hem. Dan kan hij je niet negeren en dat is ook iets persoonlijker.

Bedankt voor jullie reacties! Het is lastig, maar ik heb nog niks gestuurd = )

Ik zal afwachten, hoe moeilijk het ook is. Als hij niks meer stuurd is hij het echt niet waard :wink: ! succes

Neeeen,liever niet.
Wacht gewoon af, een meisje hoor niet achter een jongen te lopen moet andersom zijn.

Hier ben ik het ook niet mee eens. Meisjes mogen ook wel wat moeite doen als ze een jongen leuk vinden.

Maar OT: Als je hem meerdere keren een berichtje hebt gestuurd, is het nu zijn beurt.

laat hem reageren
anders moet je het laten zitten

Precies, jij hebt hém al toegevoegd op fb, dus nu is het zijn beurt om moeite te doen, doet hij dat niet, wacht dan af hoe hij zich gedraagt in het echt, negeert hij je dan ook? Dan moet je echt niet achter m aan blijven lopen, hoe moeilijk dat ook is

Wacht nog even af. Je hoort vast nog wel wat van hem. Laat hij niets horen, dan weet je ook genoeg toch? Niet achter hem aan blijven lopen, laat hem maar wat moeite doen.

Hij heeft nog niet gereageerd…

Rot, maar dat zegt genoeg. Geen moeite meer voor doen. Als hij je echt wil, komt ie wel naar je toe. Maar niet op hem blijven wachten hoor!