Hij reageert kortaf of helemaal niet

Heeey
Ik heb dus iets met een jongen voor 2/3 weekjes. Hij is echt heel leuk. Het is mijn ex maar die relatie was 2 jaar geleden ongeveer. Toen was hij echt nog een player. Ik dacht nu niet meer maat je weet het natuurlijk nooit zeker. Hij heeft het daarna meerdere keren opnieuw geprobeerd bij mij maar ik ging er nooit op in. Maar deze keer vond ik hem wel weer een beetje interessant en ging het dus best goed tussen ons. Nog geen relatie ofzo maar je snapt wat ik bedoel. Hij Appte me dus echt elke dag met schat en allemaal hartjes. Hij vond mij ook echt leuk. Maar hij doet nu al 2 dagen heel erg vervelend. Hij reageert kortaf en geen enkel hartje wat dan ook. Eerst reageerde hij binnen een paar minuten. Nu heeft hij de hele dag al niet gereageerd. En ik snap echt niet waarom. Het kwam ineens uit het niets. Hebben jullie misschien een idee waarom hij dit doet? Ik heb al gevraagd of er iets aan de hand was maar hij zei nee. Maar waarom doet hij dan heel kortaf en anders. En wat moet ik doen?

Hij is waarschijnlijk niet veranderd en is nog steeds hetzelfde als eerst.
Je brandt je vingers er weer aan

ik zou doorvragen en er bij vertellen hoe jij je voelt. hij kan natuurlijk niet ruiken dat je er mee zit dat hij de hele dag al niet reageert.

ik heb ook zo’n vriendje gehad. Geloof me, als ik jou was zou ik heb vergeten want om eerlijk te zijn gebruikt hij je alleen maar

Het kan dat hij je niet zo leuk vond als dat hij voordeed en nu weer andere probeert te fixen … het kan dat het fuckboy er nog bij hem in zit:( het kan ook gewoon dat hij mischien laast heel druk bezig is. Ga anders een keertje iets gezelligs doen samen.

Misschien is hij toch nog een player en heeft hij nu een ander meisje?

Misschien was het leuk toen hij je nog moest binnenhalen, nu dat voorbij is gaat hij op zoek naar een nieuwe uitdaging. Dumpen die hap.