Hij praat veel over seks en zijn penis

Hoi, ik ben een meid van 20 jaar en er zit sinds begin dit schooljaar een jongen bij mij in de klas die heel veel over seks praat. Ik vond dat wel een beetje ongemakkelijk omdat iedere vijf zinnen die hij uitspreekt minimaal iets seksgerelateerd in voor komt. Alleen nu het volgende probleem hij wil heel graag met mij op date, ik liever niet. Hij is niet het type waar ik doorgaans op val. Hij is behoorlijk lang en ik ben 1,60 dat is geen gezicht. Ook zou ik graag iemand hebben die zijn school en werk serieus neemt en deze jongen is dat totaal niet. Duidelijk toch? Ik heb hem verteld dat ik het niet zie zitten tussen ons en dat ik niet met hem op date wil.

Nu het volgende probleem ik heb al iets van drie keer gehoord hoe zo dikke penis hij heeft en meerdere keren dat hij zo goed is in bed. Ik heb afstand van hem genomen want ik vind het te ongemakkelijk. Maar hij komt steeds terug met zijn verhaaltjes. Nu had ik hem via whatsapp geblokkeerd want ja hij appte ook in de avond of ik zin had om langs te komen of smorgens of ik hem een ontbijtje kon brengen en dat soort dingen. Nu is het dus zo dat hij mij mailt via de school email naar die van mij.

Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik echt niks wil en dat hij het kan vergeten. Ik ben een keer voorzichtig duidelijk geweest, ik heb hem dit verteld: Sorry, (naam) ik zie het niet tussen ons zitten en ik wil niet met je op date. En de tweede keer ben ik harder geweest namelijk zo: Ik vind dat je veel over seks praat en de lengte van je penis wil je daar mee ophouden als ik in de buurt ben, dank. Beide manieren zijn niet aangeslagen. Hij zit dus bij mij in de klas en de komende maanden zal ik het er nog mee moeten doen.

Kan je niet hem terugpakken met de vraag ‘Goh, meestal als ze goed zijn, zijn de partners etc degene die goed erover spreken. En ik heb niets van andere gehoord.’
’ moet je voor iets compenseren voor jezelf?’

Hij is gewoon niet volwassen genoeg over zichzelf, blijf het gewoon duidelijk maken.

Meestal als jongens hierover praten, hebben ze er een probleem mee: ze zijn onzeker, ze vinden dat ze te weinig ervaring hebben,…

Wijs hem erop en het is gewoon onsmakelijk om er steeds over te praten.

Hem er nog één keer op wijzen dat je hier niet van gediend bent en dreigen naar een docent te stappen. Dan houdt hij vast wel op.

Gewoon naar de schoolleiding of docent gaan en zeggen dat hij je lastig valt en de schoolmail op een verkeerde manier gebruikt. Hopelijk gaan zij er dan wat aan doen.

Probeer ook zijn e-mailadres te blokkeren (ook via je schoolmail zou dat moeten kunnen).

Mannen die veel over hun penis praten, hebben vaak een kleine pik.

Niet groot, wel breed :wink:

Mijn exvriendje had een heele kleinen

Knulletjes zoals dat snappen normale zinnen niet. Je zal echt hard/gemeen moeten zijn om van hem af te komen.
Ik snap wel dat hij zegt dat hij een grote penis heeft, hij klinkt als een enorme lul

weg

Hier moest ik om lachen, gezien het topic haha. :’) Maar mee eens verder.