Hij paster er net in

Hey meiden,

Ik heb een beetje een probeem:
Dit weekend was mijn vriend bij mij. Op t begin gingen we een filmpje kijken en daarna gingen we zoenen enz. Op een bepaald moment zouden we sex hebben (ik had hem al een keer eerder gepijpt en hij mij gebeft enz). Alleen zijn lul/penis past er niet in in. Ik had al is eerde sex gehad met een jongen dus ik was het gewend. de zijne was wel groter en breder enz…
Dus dat was best wel genant. Het lag er niet aan dat ik niet geil was want dat was ik zeker. Dus ik vond t best wel erg en schaamde me ook wel. We spreken deze week nog wel een keer af en ik ben gister ook ongesteld geworden. hierdoor ben ik ook bang dat dat hij dat als smoesje gaat zien. Maar zelfs als ben ik niet ongesteld ben ik bang dat dat nog een keer gebeurd dat hij er niet in past.
Wat moet ik doen? Ik heb absoluut geen hekel aan sex. Tenminste niet bij mijn vorige vriend. Het voorspel was geen probleem zoals ik net al zei, ik was erg geil. ZIjn penis was ook veel groter en breder. De volgende dag maakten we er een grapje over, maar toch… Hij was ook absoluut niet boos of want dan ook…
Wat moet ik doen? Kunnen jullie me helpen/tips geven?

hm, rekt wel bij denk ik. :’)

Het zou me verbazen mocht hij er echt niet in passen.

Gewoon nog eens proberen (:

Tuurlijk word ie niet boos en tuurlijk ziet hij jouw ongesteldheid niet als smoesje. Zou wat zijn joh :’’-) Gewoon nog een keer proberen.

Waarom zou hij zoiets in godsnaam als smoesje zien? en daarnaast vind ik het raar dat je nog eens met hem afspreekt en dan nu al precies weet dat je moet vertellen dat je ongesteld bent en ‘het’ dus niet kan doen. Maar over je probleem; het kan zijn dat je het al erg lang niet hebt gedaan en dat het dus wat pijn doet nu waardoor het lijkt alsof het allemaal niet past. Of je was gewoon niet nat genoeg:) Succes in elk geval.

We gaan deze week met andere vrienden afspreken en dan blijft hij bij mij slapen. Want hij kan niet met het ov reizen savonds.

jij vind het erg maar wat denk je van hem. dat hij ongesteld een smoesje vind zal wel mee vallen de meeste jongens geloven dat. en jij kan er ook niets aan veranderen dat jij nou eenmaal ongesteld bent geworden. je moet het gewoon nog een keer proberen en dan komt het van zelf goed. geloof er zelf in

Rekt wel uit. Probeer gewoon stukje voor stukje. En het lijkt me idd dat hij niet boos wordt, ik bedoel, laat alleen maar zien dat ie groot geschapen is.