Hey meiden,
Ik heb een beetje een probeem:
Dit weekend was mijn vriend bij mij. Op t begin gingen we een filmpje kijken en daarna gingen we zoenen enz. Op een bepaald moment zouden we sex hebben (ik had hem al een keer eerder gepijpt en hij mij gebeft enz). Alleen zijn lul/penis past er niet in in. Ik had al is eerde sex gehad met een jongen dus ik was het gewend. de zijne was wel groter en breder enz…
Dus dat was best wel genant. Het lag er niet aan dat ik niet geil was want dat was ik zeker. Dus ik vond t best wel erg en schaamde me ook wel. We spreken deze week nog wel een keer af en ik ben gister ook ongesteld geworden. hierdoor ben ik ook bang dat dat hij dat als smoesje gaat zien. Maar zelfs als ben ik niet ongesteld ben ik bang dat dat nog een keer gebeurd dat hij er niet in past.
Wat moet ik doen? Ik heb absoluut geen hekel aan sex. Tenminste niet bij mijn vorige vriend. Het voorspel was geen probleem zoals ik net al zei, ik was erg geil. ZIjn penis was ook veel groter en breder. De volgende dag maakten we er een grapje over, maar toch… Hij was ook absoluut niet boos of want dan ook…
Wat moet ik doen? Kunnen jullie me helpen/tips geven?