Hij past er bijna niet in

Neem mijn vraag graag serieus…
Altijd wanneer mijn vriend en ik seks hebben gaat past hij bijna niet in mij en doet het soms wat pijn maar als we de goede houding hebben doet het niet meer pijn, maar alsnog zit hij er niet helemaal in. Waarschijnlijk ben ik nog te strak, maar kan ik mezelf groter maken ofzo? Het klinkt nogal raar maar ik ben gewoon serieus. Bedankt voor het lezen :slightly_smiling_face:

Je hebt verder nog nooit seks gehad? Dan gaat het waarschijnlijk vanzelf. Ook kun je eventueel glijmiddel proberen als je zelf niet heel nat bent.

Van mezelf ben ik al heel nat daar ligt het niet aan, maar inderdaad dit is wel mijn eerste vriend waarmee ik seks heb

Ik had de eerste weken/maanden na mijn ontmaagding ook nog steeds pijn wanneer hij naar binnen ging, hierna ging het altijd wel goed. Sommige meiden houden er last van dat het telkens eerst even pijn doet, maar meestal neemt dat met de tijd wel af.

Maak een afspraak bij de gynaecologe en laat haar controleren of je misschien last hebt van vaginisme. Dat wil zeggen dat je onbewust je spieren te hard aanspant waardoor er niets meer binnen kan (of veel moeilijker).

Jullie hebben denk nog maar heel kort sex? Bij mij ‘paste’ het de eerste keer ook niet, uiteindelijk wel gelukt maar was een beetje pijnlijk. De keren daarna ging het eigenlijk altijd wel prima.

Glijmiddel!

Glijmiddel en geduld. Het past vanzelf na een tijdje. :wink:

Ik had na twee jaar nog moeite…

Dit. Je kunt hiervoor ook bij de huisarts terecht. Die kan je doorverwijzen.
Ookal is het je eerste vriendje, de vagina is zeer rekbaar. Anders krijg je er ook geen kindje uit :wink:

misschien heb je wel vaginisme?

Hoe gaat het nu? Heb je nog steeds het gevoel dat het niet goed past? Ik hoop het niet voor je, maar mocht dat zo zijn kijk dan eens naar deze edit mod: Reclame maken is niet toegestaan

Heeft ie een kleine penis?

Ik vind het een beetje overdreven om hiervoor naar de huisarts te gaan eigenlijk. Tenminste, als jij hetzelfde probleem hebt als ik. Ik heb ook altijd pijn bij het inbrengen, maar dat is in 5 secondes over. Dit gaat gewoon vanzelf over.

ontspannen is the key word

↑ en glijmiddel

Misschien ben je zelf nog niet helemaal nat genoeg? Glijmiddel en/of speeksel doet wonderen.

ik neem je vraag echt serieus, alleen bij deze zin moest ik toch echt wel lachen, sorry.
uhmmm. ik heb nog geen ervaring met seks, maar ik weet wel dat als ik heel lang mezelf niet heb gevingerd en het dan weer doe, dat ik ook nog best wel strak ben… maar na een tijdje gaat ie er gewoon makkelijk in… en hangt inderdaad ook af van de standjes die je neemt. Soms is het dan wat lastig om hem erin te krijgen…
succes

De eerste keer seks kan meestal wel pijn doen, aangezien je waarschijnlijk nog erg strak bent. misschien kan je jezelf minder strak maken door jezelf vaker te vingeren bijvoorbeeld?