ik was laatst op kamp met koor en vrienden die echt al heel lang ken.
we zaten met ze allen (4e. 2e meisjes onderandere ik en 2 jongens) op een kamer gewoon te praten en te hangen en te eten. na een tijdje doet een van die jongens zijn arm om mijn middel en trekt mij een beetje tegen hem aan. mijn vriendin (dat andere meisje) keek me al aan van wat doet hij? ik en die jongen kennen elkaar al sinds we 8 zijn we zijn altijd van die droge vrienden geweest en hij is ook heel lief en ik kan altijd met hem lachen.
ik voelde me erg ongemakkelijk want hij ging steeds meer omhoog met zijn arm naar mijn borsten.
later zat hij ook met zn gezicht in mijn nek. gelukkig kwam er op dat moment een andere vriendin de kamer binnen en kon ik bij haar zitten. Ik wil niet zeggen dat ik nu bang voor hem ben ofzo. de dag erna skipte ik hem een beetje maar ik zou het heel graag willen uitpraten maar hij is nu van koor af omdat hij te oud (hij is een jaartje ouder en je moet van koor af als je 16 bent. IK BEN 15) ik ben is dus ik zie hem nooit meer. hij krijgt wel nog een afscheid samen met de andere mensen die van koor af zijn maar dat is nog best verweg en dan is het een beetje oud om het erover te hebben toch? ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik zou het gewoon laten gaan, je ziet m wss toch niet meer
Maar de volgende x zou ik niet ergens anders gaan zitten maar gewoon zeggen van wat doe je of waar ben je mee bezig huh ofzo
ja dat zij me vader ook al dat als hij het nog een keer doet en ik wil het niet dat ik moest zeggen als je aan de borst moet moet je bij je moeder zijn
maar ik ben niet echt zo’n meisje dat verstijfd als er zoiets gebeurt dus ik weet het niet echt. ik liet het maar gebeuren en ik weet niet of het verliefdheid was dat ik voelde of adrenaline als ik het goed heb
Alweer? Twee weken geleden heb je precies hetzelfde topic aangemaakt
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/vind-hij-me-leuk-309958.0.html
gewoon laten gaan en volgende keer als een jongen (of meisje) iets doet wat je liever niet hebt even hand subtiel weg duwen en als het dan nog niet ophoudt er wat van zeggen
Dit idd.
Haha oke, ik wilde serieus op dit topic gaan reageren. Laat maar weer :’)