hallo meiden,
Ik heb nu een dikke 2 maanden een hele lieve vriend, samen zijn we echt een leuk stel en ik houd ontzettend veel van hem. we hebben elkaar leren kennen in de examenperiode en hadden toen niet veel tijd en nu moet ik veel werken waardoor we alsnog niet veel tijd hebben…
nu het probleem, hij gaat studeren en gaat in Arnhem wonen, dat is best wel ver weg aangezien ik in groningen blijf. het is een dikke 2 uur met de trein, maar erger is nog dat hij met 5 meiden in een huis komt te wonen. Dit is wel iets dat mij onzeker maakt. we zijn echt ontzettend gek op elkaar, maar de gedachte dat we elkaar maar 1 keer per week kunnen zien en dat hij de andere 6 dagen constant omringt is door vrouwen verscheurt mij. Ik kan echt niet meer zonder hem en de gedachte dat ik hem misschien kwijtraak maakt mij verdrietig. ik ben de laatste weken dan ook niet mezelf, en ik moet steeds huilen onder de douche.
Ook heeft hij gezegd dat hij veel wil werken omdat het “leuk” is en we elkaar heel weinig zullen zien.
Het voelt alsof ik moet kiezen tussen hem 6 dagen per week missen of hem 7 dagen per week missen…
ik weet het even niet meer :’(