hij ontglipt me...

hallo meiden,

Ik heb nu een dikke 2 maanden een hele lieve vriend, samen zijn we echt een leuk stel en ik houd ontzettend veel van hem. we hebben elkaar leren kennen in de examenperiode en hadden toen niet veel tijd en nu moet ik veel werken waardoor we alsnog niet veel tijd hebben…
nu het probleem, hij gaat studeren en gaat in Arnhem wonen, dat is best wel ver weg aangezien ik in groningen blijf. het is een dikke 2 uur met de trein, maar erger is nog dat hij met 5 meiden in een huis komt te wonen. Dit is wel iets dat mij onzeker maakt. we zijn echt ontzettend gek op elkaar, maar de gedachte dat we elkaar maar 1 keer per week kunnen zien en dat hij de andere 6 dagen constant omringt is door vrouwen verscheurt mij. Ik kan echt niet meer zonder hem en de gedachte dat ik hem misschien kwijtraak maakt mij verdrietig. ik ben de laatste weken dan ook niet mezelf, en ik moet steeds huilen onder de douche.
Ook heeft hij gezegd dat hij veel wil werken omdat het “leuk” is en we elkaar heel weinig zullen zien.
Het voelt alsof ik moet kiezen tussen hem 6 dagen per week missen of hem 7 dagen per week missen…
ik weet het even niet meer :’(

jullie kunnen elke dag samen bellen of samen video chat houden op msn, zo hou je hem nog een beetje in de gaten :slightly_smiling_face: en dan zie/hoor je hem

Wat lastig zeg. Als ik jou was zou ik eerst een tijdje aankijken hoe het nou gaat en als je merkt dat je er niet gelukkiger door wordt kun je altijd nog een punt achter de relatie zetten. Klinkt makkelijker dan gedaan, maar geef het niet bij voorbaat al op. Je weet nooit hoe het uitpakt. Praat er met hem eens over en hoe hij erover denkt en hoe hij denkt dat het uitpakt.
Sterkte!

Het is lastig, maar ook mogelijk. Ik ken genoeg koppels die elkaar maar 1 à 2 dagen per week zagen en nu nog steeds samen en gelukkig zijn. Dat hij samenwoont met meisjes betekent niks…M’n vriend heeft 3 jaar op kamers gezeten met 5 meisjes en hij heeft met geen een geflirt of wat dan ook.

Ik zit nu ongeveer in dezelfde situatie, mijn vriend studeert in Groningen en ik bleef achter in Nijmegen. Nouja, mijn vriend woont dan weer niet in een huis vol met meisjes. Maar dat is nu al bijna een jaar bezig, en we zijn nog steeds ontzettend gelukkig met elkaar. Ik heb nu wel het vooruitzicht om heel binnenkort ook in Groningen te wonen, omdat ik daar ook ga studeren, maar het kan echt wel, zo’n afstand! Er zijn ook gewoon periodes geweest dat ik hem 4 weken niet zag, het is wel verschrikkelijk, maar dat maakt me des te gelukkiger als hij er weer wel is. Het heeft dus ook zo z’n voordelen, want je zult elkaar nooit op de lip zitten en je wordt wel ongeveer gedwongen om je eigen leven buiten je vriendje te blijven leiden. Het is wel echt een kwestie van vertrouwen, maar als je elkaar echt vertrouwt kan het zeker hoor!
Okee srry, lang verhaal.

oooh, dankjewel, dat schept wel wat vertrouwen. maar het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar mocht er iets tussen ons gebeuren, een dipje of iets dergelijks zijn die andere meisjes/vrouwen wel heel snel om hem heen… hoe deden jullie dat verder dreaming girl? ook heen en weer reizen of vooral in de weekenden ?

zijn er verder nog meer mensen met hetzelfde euvel ? :frowning_face:

Ik moet wel zeggen dat hij vooral hier kwam, ik ging alleen naar groningen als ik een open dag had op de uni of zo;) Want het kost toch wel weer bijna 30 euro, en hij reist gratis in het weekend. Maar gemiddeld denk ik wel dat we elkaar 1 keer in de twee weken zagen, soms 3 weekenden achter elkaar en dan weer 3 weekenden niet. Maar ik zag hem dus ook alleen in het weekend, wat dus betekent dat hij ook niet naar mijn diploma-uitreiking kon komen. Hij zit ook op een studentenvereniging en gaat volgens mij ook best veel met meisjes om, maar ik vertrouw hem helemaal. Hij is ook eigenlijk nog maar 1 keer echt heel erg dronken geweest, normaal komt ie niet verder dan aangeschoten zijn. Dus dat is ook wel geruststellend:P ohja wel een tip: als er iets is, bijv je voelt je ergens onzeker door, dan gelijk uitpraten via skype ofzo, want mijn vriend werd er wel een beetje gek van als ik dat soort dingen via sms overbracht, want dan krijg je vaak misverstanden enzo.

I see what you did there.