Hij of hij

Dusja ik heb een vriend maar ik denk niet meer dat ik hem leuk vindt want ik heb een super leuke jonge gevonde waar ik al 1 week mee praat hij is zo lekker sportief en gaat later het leger in echt zo hot maar mijn eigen vriend wilt niks anders dan alleen maar thuis zitten gamen wat denken jullie zou ik bij me huidige vriend blijven of naar die leuke jonge. tips plz

Hier moet die ene Johnny Depp quote staan. Heb hem even niet bij de hand.

ik zou voor die leuke jongen gaan
het is tog ook niet leuk voor je vriend als je hem niet meer ziet staan

“If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.”

bla bla bla oppervlakkig bla bla bla niet johnny depps quote

Ja ik zou inderdaad voor die ‘leuke jongen’ gaan dan…

Je hebt je keus eigenlijk al gemaakt want je geeft aan dat je die andere jongen leuk vindt en je huidige vriend niet dus ja…

Geen van beiden. Someone has to be your only one and not your number one.

Wat denk je dat die leuke jongen gaat denken als je je vriend verlaat voor hem? Hij ziet je dan waarschijnlijk niet heel erg betrouwbaar om een relatie mee aan te gaan. Ik zou zeggen: maak het uit met je huidige vriend(het lijkt me duidelijk dat dit niet werkt) en ga even van het vrijgezellenbestaan genieten.

WAUW, herken dit echt 100% (van zeg maar vorige week) en heb het (ook vorige week) uitgemaakt met me (nu ex-) vriend en ben nu met die andere

Ik vatte die topictitel op alsof je niet wist of je ‘hij’ met een hoofdletter of met een kleine letter moest schrijven :’)

Inderdaad, succes met je besluit.

Ik herken mezelf hierin, ik had een vriendje die heel lief voor me was en met zijn aandacht 100% bij mij was maar na 2 maanden werd dit minder. Bij de 3de maand voelde ik me echt slecht hij praate nooit meer met me, kwam tijdens de pauzes op school nooit meer naar me toe en na school kon hij niet afspreken want hij had het te’‘druk’’. we hadden constants ruzie en hij zei maar dat hij zou veranderen maar er veranderde niks. Toen ontmoete ik een andere super knappe jongen hij was ook super lief voor me, na een week heb ik me vriendje gedumpt en een maand later had ik met die ‘‘andere’’. Ik lied er wel één maand tussen anders lijk je ook weer van ‘’‘de een naar de ander’’ te gaan. maarja het werkte niet echt want na 8 dagen had ik het weer uitgemaakt.

Maar ik zou het in ieder geval met je vriendje uitmaken want twijfel is al geen goed teken! hoe dan ook succes met je keuze.

Uitmaken voor iemand anders vind ik eigenlijk best asociaal (mijn mening). Maak het uit met de één want die hou je anders aan het lijntje, doe even rustig aan en kijk dan of die ander nog steeds zo leuk is.

Ik zou je vriend eerst mee nemen op avontuur en leuke dingen gaan doen.
Je kan hem aanspreken op zijn saaie gedrag.
Deze jongen is veel tijd aan zichzelf kwijt straks, daar heb je niks aan.

Schrijf de leuke dingen beide jongens op en de niet leuke dingen.

Oké…ik vind dat iedereen wel meteen té snel zegt dat ze voor de tweede jongen moet gaan. Ik bedoel, ze kent hem niet eens goed. Ze praten net 1 week. En ze vindt hem alleen sexy omdat hij het leger in gaat en sportief is.

Ts, laat het even rusten, en kijk waar je gevoelens heen gaat. Misschien is de tweede jongen naar x aantal weken niet meer zo leuk.