Hij noemt me dik..

Het is een beetje overdreven om gelijk op te vatten dat hij je dik vindt.

Maar wat een lullig vriendje heb jij >_> In het vorige topic ook al.

ooooh als mijn vriendje dat tegen mij zou zeggen zou ik zo flippen! Magoed dat kn je beter niet doen, niet gezond. Trek je er niets van aan, hij meent het waarschijnlijk toch niet.

ik had ook een keer zoiets… sta ik zo te dansen met HEM *mijn date morgen ^^* zegt ie : oh je heb een vetrol :open_mouth:

t was niet serieus ofzo… en ik vind mezelf gelukkig helemaal niet dik… ik hou van mijn 1e vetrol zolang het er maar 1 is xD

.

je stelt je inderdaad aan.

hahaha.

ja, je stelt je hard aan.

Je stelt je aan, sorry knul. Het was gewoon een grap, chill.

heel veel jongens zeggen dat, tegen iedereen.
dus niks van aantrekken :slightly_smiling_face:

Hij is gewoon ZWAARverliefd.

Zucht… als jongens smoor op je zijn zeggen ze Echt hele vage dingen.
Een jongen op mijn school die smoor op mij is noemt me de hele tijd ‘Pschico.’ (schrijf je dat zo XD) om een of andere redenen. Maak je er maar niet druk over.
[i]

I’m being myself, 'cause only God can judge me.[/i]

Dat is niet zo leuk, niks van aantrekken!

Jongens zijn nou eenmaal niet zo subtiel x]

Je stelt je niet aan als iemand tegen mij zou zeggen dat ik dik ben trek ik me dat heel erg aan en wil ik gaan afvallen.
Daardoor heb ik dus bijna anorexia gehad. Er zijn genoeg meisjes en ook jongens die zich daardoor dus ook dik gaan vinden.

Mijn vriendje zei altijd; je was wel een stuk mooier toen we net hadden, toen was je veel dunner…

Ik dacht; :expressionless:

stel je niet aan, dat zeggen jongens echt vaak voor de grap. die hebben niet door dat dat misschien kwetst, vat het niet te persoonlijk op.

en wtf dit topic is friggin 2 jaar oud

omggggggggggg

't is btw m’n ex, ben er nog niet aan gewend haha.

Niet zo serieus nemen…

1 van de dingen die een jongen nooit moet zeggen tegen een meisje je bent dik of iets in die richting. dat vinden heel veel meiden erg. Jongens moeten dat gewoon even achterwege houden :slightly_smiling_face: ghehe