Hij noemt me dik..

Hee,
Ik zat zo op msn met me vriendje en ik zei; me voet is dik.
en toen zei hij: je bent dik.
maar dat was dus voor de grap maar ik vind dat dus echt niet grappig en adt heb ik hem duidelijk gemaakt maar hij vind nu dat ik om niets een probleem maak.
Maar heeft hij gelijk, stel ikme aan of…

Als hij heel vaak grapjes maakt moet je het vast niet té serieus opvatten. doet hij dat bijna nooit. vind ik het niet zo raar dat je zo reageert…
Maar ik vind het niet echt een leuk grapje als dat zo bedoelt was ofzo ;s

Ooh dat had ik ook, hij zei dat me vriendin dun was pff.
Maarja zo zijn jongens nou eenmaal denk ik.

Aansteller.

jongens snappen niet dat gewicht een lastig onderwerp is voor meisjes, dus dat grapjes erover niet gewaardeertt worden.

heeft mijn vriendje ook wel eens gezegt maar dan wel met maar daar hou ik van want ik hou van jou,
maar maak er geen probleem van
hij vind je toch mooi?
anders heeft hij niet met je
jongens snappen niet wat het een meisje doet als ze dik word genoemt
x

idd. maar maak je niet druk, t was maar een grapje

oohw, jongens zeggen altijd domme dingen:S

Ik vind het wel een dom grapje hoor.
Maar als hij zegt dat hij het niet meende zou ik het me gewoon niet aantrekken. :]

^
ben het hier zwaar mee eens

Waarom maakt iedereen tegenwoordig zo’n drama van z’n gewicht?

.<

Ik had het over vetrollen en toen zei me vriendje dat die bij me pasten. nou ik hoefde hem niet meer ( niet alleen daardoor )

[i]Meid,
Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook een 9maanden met een jongen gehad en zei ik ook zo iets deed hij het ook.
ik heb ook niet het mooiste lichaam zo als een model, ik heb een buik.
En je moet je niet verlagen naar hem…
En accepteren hoe je bent ook heb je een buik.
Iedereen is anders en iedereen heeft iets mooist over zich zelf en je bent altijd mooi op jou manier.

Sterkte.[/i]

volgens mij was het een wanhopige poging aandacht te trekken.
neem het niet te serieus, ookal is het best moeilijk.

raaarr … en geen leuk grapjee …
ik zag net je andere topcic waar je zei dat je 2 x per jaar naar je familie gaat enzoo … en op het laats zei hij ga huilen …
sorry maar dat noem je geen vriendje … als die zo door blijft gaan … moet je het uitmaken … miss beseft die dan dat hij niet prappig is …

Veel mensen nemen alles een tikkeltje te serieus.

Je zegt zelf al dat het een grapje was. Jongens denken niet zo na bij dingen die ze zeggen, niet zoals meisjes doen :stuck_out_tongue:

Vergeef hem en zeg gewoon tegen hem dat je dat soort grapjes niet leuk vindt, en of hij die niet meer wilt maken.

tsja. blijkbaar is het een gevoelig punt… als iemand mij dik noemt kan ik er niet echt van wakker liggen aangezien het niet zo is??

je stelt je aan.

je bent een dikke vette oliebol met poedersuiker!!