hij negeert mij?

Hallo allemaal, :wink:
Ik heb advies nodig over een jongen. Een jongen en ik hadden soort van iets… het was niet officieel maar we gaven allebei toe dat we elkaar leuk vonden en we hebben ook gezoend/gevreeën. Maar deze jongen ging met een ander meisje zoenen. (klootzak) Dit pikte ik echt niet, en heb echt hem helemaaal uitgescholden via een offline berichtje op msn. Paar weken erna heb ik mijn excuses aangeboden en dat ik later wel vertel waarom ik zo reageerde. Hij antwoordde er heel positief op. Maar nu beide op school aangekomen, wil die niet met mij praten? We hebben allebei geen woord tegen elkaar gezegd. Mijn vriendin zegt dat ie heel vaak naar me kijkt maar hij zoekt geen contact of iets? Weet iemand waarom hij mij zo negeert? Is die nog steeds boos op mij?

Ik zou er niet al te moeilijk over doen… Hij kan blijkbaar niet trouw zijn. Zou je dan nog iets met die jongen willen?

Ik vind hem echt héél leuk.

Misschien schaamt hij zich en durft hij niet met je te praten…
Je kan beter met hem een gesprek beginnen over iets, dan zie je vanzelf of hij nog boos is…
En als hij nog boos is, het is sws niet jouw schuld hij zoent met een ander meisje toch…

Hij weet niet wat ie fout heeft gedaan. Want een vriendin van me vroeg aan hem ja wat was er nou? En hij antwoordde ik heb echt geen idee.

+ Hij wilt me de hele tijd jaloers maken door aan andere meiden te zitten voor me neus? Wat ik ookal niet snap!?

praat een keer met hem in het echt en vraag zelf wat hij ervan vind zeg hoe jij je erbij voelt
dan weet je tenminste wat je kan verwachte of je nog van hem kan houden of hem moet vergeten :S

En dat is zwaar in zijn voordeel. Als ie minder knap/leuk was geweest had je het dan ook gepikt als een jongen schijnbaar niet trouw kan blijven? Helaas blijft t vaak niet bij 1 x…

Klinkt niet als een hele leuke jongen.

Hij is niet knap, hij is juist best wel lelijk. Maar hij doet iets met mij. Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik echt ieuwl maar ik leerde hem kennen en ben echt voor hem gaan vallen. Hij is zoieso leuk, gewoon hoe die is en hoe lief die ook is. Officieel hebben we niks dus hij is niet vreemdgegaan, het was ook op een of ander feest maar toch.

Hij heeft geen reden om boos op jou te zijn! jullie hadden een hele leuke tijd samen en Hij heeft dat nu verpest, niet jij. Als hij nu geen contact meer met je wil is dat heel jammer, maar hij verdient je niet als hij je zo behandeld. Negeer hem ook gewoon, misschien zoekt hij juist wel weer contact met je als je hem geen aandacht meer geeft. Als hij dat niet doet moet je hem gewoon laten zitten, er lopen genoeg sexy boys rond op deze wereldbol :grinning:

Hij weet niet wat hij heeft gedaan? Heeft hij geen normen en waarden of zo?
Ik zou hem niet zien als iemand voor op de lange termijn… van zo iemand mag je tenminste verwachten dat die weet dat die er geen twee tegelijkertijd kan hebben.