Hij negeert mij...

Hoi =3
Ik wil dit graag even kwijt…
Ik ben verliefd op een jongen die bij mij in de klas zit, nu hebben wij in de vakantie met nog wat andere mensen erbij afgesproken. Ik begon hem steeds leuker te vinden. Een aantal dagen later op msn zei hij dat hij van me hield. Ik vond het niet veel voorstellen, aangezien het slechts msn was. Maar hij zei dat een aantal keer dus ik raakte in de war. Ik wilde die maandag zien hoe alles verder zou gaan enzo, en dan was het probleem; Het lijkt wel alsof hij mij negeert.
Hij gaat naast mensen zitten die nieteens zijn vrienden zijn, terwijl er bij mij een plek vrij is. Niet dat ik van hem verwacht dat hij alleen met mij omgaat hoor x3. Hij spreekt mij nooit aan, ik moet echt moeite doen om aandacht van hem te krijgen. Bij andere mensen in de klas doet hij wel gewoon. Maar van mijn vriendinnen krijg ik telkens bevestigingen dat hij mij wel leuk vind. Het is niet zo dat ik ze op hem af stuur, maar ik was gister ziek geworden en ze zeiden dat hij heel erg bezorgd was ofzo? Ik snap er helemaal niets van, ik hoor allerlij dingen viavia, maar nooit direct van hem!
Volgens een jongen die ik min of meer ken, klappen jongens dicht na hun gevoellens te hebben geuit aan een meisje. En wachten ze totdat een meisje een zet doet. Ik doe mijn best, maar het lijkt wel alsof hij niet eens iets om mij geeft.
Ik ben best wel hopeloos nu, moet ik het oplossen? Bedankt voor het lezen iig.
:grin:

hij is zenuwachtig??

Spreek een keer alleen met hem af, vraag zijn nummer (als je die nog niet hebt) en wees een keer recht voor zn raap. Zeg gewoon wat je denkt, daar kom je een stuk verder mee dan met vage hints. Althans, meestal.

praat met hem

echt.

Misschien denkt hij dat je hem hebt afgewezen omdat je er zolang niets op hebt gezegd?

grote mond, klein hartje.
ofterwijl, op msn durft ie alles tegen je te zeggen, maar face 2 face dus niet. gewoon een schijterd, was mijn vriend ook hoor, haha.
en nu heb ik al bijna 2 jaar met 'm! jij moet gewoon de eerste stap nemen!

Ik heb net hetzelfde nu! Alleen weet hij het ook al over mijn gevoelens. Hij durft niet eens met me praten enzo en het is best frustrerend. Dus ik snap je echt helemaal.

volgens mij is hij bang da je hem gaat kwetsen omdat je er niet op had gereageerd toen hij zei dat hij van je hield
je moet hem gwn laten zien dat het wederszijds is :] sterkte!

Ik heb er wel op gereageerd, toen hij zei dat hij van me hield. Ik zei dat ik ook van hem hield. Dat was alleen op msn.

ow,dan weet ik het ook niet meer echt
gwn op hem afstappen en er over praten :slightly_smiling_face: