hij negeert mij

Er stond al een paar dagen een mooie jongen aan mijn bushalte, maar al snel had een vriend van mij door dat ik naar hem aan het kijken was, met als resultaat dat hij mijn nummer aan de jongen had gegeven toen ik er eens niet was. In het begin ging het goed, we waren aan het smsen voor een paar dagen maar nu reageert hij ineens niet meer op mij. Terwijl hij pas nog geïnteresseerd leek omdat hij me op facebook had toegevoegd. Hij negeert mijn smsen nu voor 3 dagen. Wat moet ik doen?

Misschien is zijn telefoon kapot, wacht het gewoon maar even af en anders vraag je het wanneer je hem weer ziet bij de bushalte :slightly_smiling_face:.

maar op facebook was ook online en toen deed hij ook niet de moeite om iets te zeggen. :confused:

Stuur hem een fb berichtje.

Ik ben echt bang dat ik wanhopig ga overkomen want dat heeft een jongen nooit graag.

Ja, maar ik zit ook veel op facebook en heb dat ook standaard open staan op mijn laptop, maar stuur daar geen berichtjes op. Ik sta ook altijd weer raar te kijken als mensen facebookchatten met elkaar. Vind ik het namelijk niet voor, dus dat gebruik ik ook niet, behalve als iemand iets naar mij stuurt via de chat. Kan hetzelfde bij hem zijn. En anders stuur jij een berichtje naar zijn facebook :slightly_smiling_face:? Gewoon iets van ‘hey, hoe is het?’

Dat zal wel meevallen, maar ik herken het gevoel wel, want je wil niet te opdringerig overkomen als meisje! Maar, als jullie eerst leuk contact hadden en je nu negeert, dan heb jij heus een goede reden om hem een berichtje te sturen, probeer het eens, nee heb je en ja kan je krijgen zegt mijn moeder altijd, haha succes! xx :wink:

Kun je hem niet facetoface aanspreken?

Ik zou het afkappen, of face to face proberen. In het begin vond hij het interessant, spannend. Maar omdat jullie elkaar amper kennen, is er geen echte reden tot praten (want: saaai) dus is hij waarschijnlijk zijn interesse verloren.

Ik ga vandaag face to face prate messchien wek ik zijn interesse dan terug op :slightly_smiling_face:

Dit vind ik een goed plan. Wanneer je iemand leuk vind kan je ook gewoon een praatje met die persoon maken en kijken of er een klik is. Via een smsje of een facebook bericht kom je daar namelijk niet achter. Succes!

nu was hij er vandaag juist niet, heel de dag met zenuwen rond gelopen voor niets :astonished: