Hij negeert mij omdat..

Eerst had hij mij gevraagd maar toen was ik nog op een ander dus zij ik nee. Hebben we een halfjaar niet gesproken ofzo. En toen vond ik hem opeens leuk. Dus toen begon ik op msn te praten enzo. En later begon hij ook. En we hadden egt super leuke gesprekken.
Maar daarna had hij een vriendin :frowning_face:. Maar niemand mocht weten dat ze wat hadden, ze wilden het geheim houden ofzo :S.
Maja die vriendin van hem heeft het aan een vriendin van mij verteld en die weer aan mij. Maar toen wist mijn nicht opeens ook dat hij een vriendin had.
En dat mocht dus niet, want ze wilden het liever geheim houden. En toen dacht hij dus dat ik het aan mijn nicht heb verteld :frowning_face:. Maar dat is niet zo!
En later heeft die vriendin het uitgemaakt omdat opeens heel veel mensen wisten dat zij wat hadden, terwijl zij het geheim wilde houden.
En nu negeert hij mij omdat hij denkt dat het door mij uit is, want hij denkt dus dat ik het aan mijn nicht heb verteld!

Als ik iets op msn zeg, zegt hij dus niks meer terug terwijl hij wel online is.
PS. Hij is nu ook online! Maar gisteren zei ik weeeer iets en toen zij die weer niks :frowning_face:

1, hij is dom… wie wil dr nou een geheime relatie… hoe oud ben je…
2 vergeet hem gewoon, als hij ej negeert zal hij je wel niet waard zijn…
er zijn veeel leukere jongens!

Het lijkt me dus echt geen leuke jongen…
Zoek toch een leukere !
Er zijn zoveel leuke lieve jongens, als je heel goed zoekt =]

[b]Vergeet hem;
makkelijker gezegd dan gedaan :frowning_face:

Maar ik verwacht al niet meer zo veel. Alleen ik wil niet dat het zo blijft tussen ons. Ik wil hem in ieder geval als vriend terug.
Hoe kan ik dus beginnen met praten (op msn/RL, liever eerst op msn)?[/b]

vergeten is denk ik geen goede optie, want dat lukt niet zo snel deze situaties zijn nogal lullig wat je kan doen is een mailtje typen naar hem waar je gewoon in verteld wat je vindt en denkt bijvroobeeld als begin.

Vind jij het nou leuk dat onze vriendschap door dit voorval ineens over is?nou ik niet, waarom wil jij er niet over praten? ik vind het raar dat jij meteen je conclusie trekt, terwijl er een andere kant aan het verhaal zit. Als je mij de kans geeft en mij niet negeert kan ik het je uitleggen, luister iniedergeval naar me zodat ik niet het gevoel heb dat ik tegen de muur praat daar help je me heel er mee.

trouwens dit kan je ook gewoon in een msn gesprek zetten hoeft natuurlijk niet persee in een mailtje
zoiets :slightly_smiling_face:?

xx SUCCES!!!