hij negeert me.

-

Is het je echte vriend of nog een scharrel? Nouja, laat hem maar even met rust. Hij geeft duidelijk aan dat hij geen zin heeft om te praten…

-

Dus niet een échte relatie.
Ga naar zijn huis voor een goed gesprek zou ik zeggen.

-

Oja, jij was de TS van dat vorige topic!
Post je vorige topic anders hier, zodat anderen het beter begrijpen.

Oh, dat antwoord van dat je niet mag komen staat in dat topic.
Niet plaatsen dus? of is ie al verwijderd.

-

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7152025 :slightly_smiling_face:

Dan is toch de enige optie met hem gaan praten bij hem thuis. Als dat niet lukt dan tjah. Dan kun je het misschien nog proberen via vrienden van hem, maar dan zit een relatie er niet echt meer in.

-

Tja, wil je voor hem gaan en het risico nemen dat je ouders boos zijn? Ga dan gewoon naar hem toe. Praat het uit. Dat is echt het enige wat je kan doen.

Edit: nee, geen scénes op zijn werk. Alsjeblieft.

Dat lijkt me geen goed idee. Daar is hij aan het werk en moet zich daarop focussen. En volgens mij heeft hij dan ook niet zo’n zin in een behoorlijk persoonlijke discussie op zijn werk.

Je hebt niet echt iets meer te verliezen toch?
Want als hij het contact wilt verbreken, en jouw ouders het verboden hebben om naar zijn huis te gaan… Dan misschien, voor de laatste keer naar zijn huis?
En als het zodanig is afgelopen, dan kunnen je ouders je ook niet echt iets maken toch.

Dacht dat je bij hem thuis bedoelde. ;o
Op zijn werk is het idd niet zo slim.

-

Ja, in dat opzicht wel ja. Maar ik bedoelde meer in de situatie. :3

geef hem het nadenken en de ruimte laat ook niet van jou kant van je laten horen
dan denkt hij wel 1000 keer na

Laat hem zelf even met rust en sms na 1-2 dagen iets neutraals? Mijn vriend was laatst ook boos om niks, en wilde me niet vertellen waarom. Maar nu is het weer helemaal goed :slightly_smiling_face: Hij had ruzie thuis en reageerde dat af op mij, bleh.

Vààk is naar hem toegaan alleen maar een verslechtering van de situatie, aangezien hij wss even ruimte nodig heeft.
xxx!

-