Hij negeert me

hoii
dit gaat waarschijnlijk een lang verhaal worden maar ik zal het proberen zo kort mogelijk op te schrijven.

Ik heb sinds ruim drie weken een vriendje hij was altijd heel lief en ik vind hem echt leuk. Af en toe hadden we wat irrietaties eigenlijk alleen op msn of per sms ik vond dat ik teveel initiatief moest nemen om hem te smsen en ik begon altijd gesprekken op msn, en ik had soms het gevoel dat hij mij niet meer leuk vond dus dat zei ik ook heel vaak dat ik dat dacht.
Hij vond dat ik soms teveel zeurde en teveel vroeg op msn en dat ik te snel jaloers word en te onzeker ben. Ik vond het altijd wel vervelend die irrietaties op msn maarja nu hadden we vrijdag nog afgesproken en het was heel gezellig. Nog wat gesmst daarna, ook op zaterdag. Ik vroeg wanneer hij weer kon afspreken en ik zei dat ik hem miste. Het kwam er op neer dat hij eigenlijk deze hele week niet af kon spreken. Ik vond het raar want hij had weinig huiswerk en zo veel moeite is het toch niet om 1 of 2 uurtjes vrij te maken om even te praten ofzo? Dus ik smsde hem gisteravond: Je mag het ook gwn zeggen als je geen zin hebt om af te spreken hoor. En daarna vond ik het wel een beetje lullig want hij had al een keer gezegd dat ik wat begripvoller moet zijn. Dus ik smsde snachts nog een heeel lang smsje met sorry erin en een heel verhaal met uitleg over waarom ik soms zo onzeker deed. Nou vanmiddag had ik dus nog geen smsje terug wat ik best wel gek vond en op msn was hij ook al offline sinds gistermiddag terwijl hij ALTIJD online is en als hij er dan even niet is staat ie op afwezig. Dus ik vroeg aan een vriendin van mij. Kan je even kijken of *naam vriendje* online is? En jahoor bij haar was hij gewoon online dus begon ze een gesprek met hem van waarom die mij had geblokkeerd. Nou het kwam er dus op neer dat hij mij niet had geblokkeerd maar dat hij offline stond bij mij. Hij wist niet waarom en hij was ook niet boos. Maar hij wou gewoon een leuk gesprek met mij en niet de hele tijd de webcam aan bij hem en niet bij mij (ik heb er geen namelijk) en ook dat ik niet de hele tijd vragen ging stellen en ik moest niet zo onzeker zijn. Hij wou niet online bij mij komen want hij moest nu leren en daarna ging die naar een vriendin toe. Hij had geen tijd voor een lang gesprek hij zou het wel een andere keer doen. Ik vond het zo ontzettend lullig gewoon. Ik ben nu ook helemaal gestresst. Hij reageert niet op smsjes en neemt zijn telefoon niet op. Terwijl hij wel aan staat en ik 100 % zeker weet dat hij hem bij zich heeft. Ik heb hem al een miljoen keer gebeld ofzo en iedere keer krijg ik de voicemail. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen gewoon!
Ik ben echt heel verdrietig hierover en vind het echt heel rot. Ik snap het echt niet want hij was gister ook al offline de hele dag dat vond ik ook al heel raar dus hij heeft zichzelf gisteren zeer waarschijnlijk al offline gezet bij mij. Terwijl we gister overdag nog gewoon leuk gesmst hebben enzo. Ik vind het echt heel erg scheinhelig.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt!
wat zouden jullie doen in mijn situatie?
bedankt alvast voor het lezen!
xxx

Sorry maar ik vind je een beetje opdringerig…

bij offline berichten op msn heb ik trouwens ook al een heel verhaal tegen hem getypt over dat ik het raar vind en dat hij moet reageren en dat ik hem niet snap enzo. maar daar reageert hij dus ook niet op. Ik zei ook van: hoe wil jij een leuk gesprek als je me blokkeerd en hoe denk je dat ik minder onzeker ga worden als jij mij gewoon volkomen negeert? En ik zei ook dat ik het idee heb dat hij ons niet serieus neemt. Maar hij reageert nergens op en ik word er echt helemaal GEK van!

Wat foreveralone zegt. Ik zou hem even rust gunnen.

@foreveralone

Wat vind je er opdringerig aan?

Ik snap jullie wel een beetje maar ik heb ook nog niet echt ervaring met jongens dus vandaar. Maargoed ik zal hem gwn een tijdje niet smsen, niet bellen en niet praten op msn. Hij reageert toch nergens op maargoed.

Ik zou niets meer doen. Hij zei dat ie niet boos was en dan ga jij hem supervaak bellen. Ik zou je echt willen slaan als ik hem was, damn wat moet dat irritant zijn.

Ik vind je echt heel opdringerig. Als je die gast weg wilt jagen: way to go! Gewoon even rustig aan doen en hem zijn ruimte en tijd gunnen, als je hem duizend keer gaat bellen en smsen omdat hij een keer niet reageert schrikt dat hem alleen maar af.

laat die jongen ademen, ik zou het ook opdringerig vinden. Hij heeft dan misschien weinig huiswerk, maar hij heeft ook nog een eigen leven. En laat hem ook eens initiatief tonen,dus hem ook niet zelf gaan smsen/bellen/msnen.

Als hij je leuk vindt komt ie vanzelf wel terug en laat ie wat van zich horen, een relatie moet van twee kanten komen vind ik.

good luck

Maar toch vind ik het rot. Ik had liever gehad dat hij dat gewoon aan mij vertelde in plaats van zomaar te blokkeren. Als hij het gezegd had ,had ik er tenminste wat mee gekund.

Je blijft hem maar bellen, je smst hem steeds, je gaat er vanuit dat hij altijd maar tijd maakt voor jou. Die jongen heeft buiten jou ook nog een leven hoor.

Oke ik begrijp jullie reacties wel. Ik heb hem niet heel vaak gesmst, wel een aantal keer gebeld omdat ik het gewoon heel rot vond. Op msn nog tegen hem gevraagd waarom. Maar iig bedankt voor het lezen ik zal hem nu ook wat rust gunnen en ik hoop dat ie me gwn uitzichzelf weer terugkomt.

Ik ben gewoon best wel onzeker en ik word ook best snel jaloers. Dat vond hij ook. Maar als hij dan niet reageert word ik gewoon meteen heel onzeker en bang dat hij me niet meer leuk vind. En dan ga ik een beetje opdringerig doen idd. Stom, ik weet het. Maargoed ik zal het proberen anders aan te pakken.

mijn vriendje smste gisteren ook de hele dag niet terug. ik dacht echt dat hij boos was ofzo. later bleek dat z’n mobiel was afgepakt door zijn moeder en die was weg. dus hij wist niet waar z’n mobiel was.

en ik ben ook heel onzeker eigenlijk, dus ik dacht ook gelijk dat hij me niet meer leuk vond.

Goh, laat die jongen toch gewoon met rust!
Hij heeft ook tijd nodig voor zichzelf en zijn vrienden.
Hij is je bezit niet!
Ik snap best dat ie je niet meer wilt spreken als je zo doet.
Jij zegt dat dit komt door jouw onzekerheid, en dat je hem daardoor dus gewoon stalkt.
Het enigste wat je nu kunt doen, is hem even met rust laten totdat je ziet dat hij je op msn weer op online heeft staan of je belt/smst.
Begin dan niet gelijk weer met al die vragen waar je normaal mee aan komt zetten, vraag niet gelijk of zijn webcam aan mag, dring jezelf niet teveel op, maar begin gewoon rustig met een: hey, hoe gaat het.
Doe dat ook niet direct wanneer ie online is gekomen, maar wacht een paar seconden.
Leg hem dan (rustig!!) uit waarom je zo doet en dat het je spijt dat je gedrag deze invloed op hem heeft.
Vraag hem hier in het vervolg rekening mee te houden, wat nu ook makkelijker zal gaan omdat je hem duidelijk uit hebt gelegd waar je mee zit.
Probeer vanaf dan ook zijn gevoelens te begrijpen en gun hem vooral wat ruimte voor eigen tijd en andere leuke dingen.

@simonexxx

Ja dat heb ik ook altijd, als hij niet reageert word ik daar meteen onzeker van en denk ik dat hij me niet meer leuk vind. Maargoed ik weet alleen wel zeker dat zijn mobiel niet is afgepakt of weg is want tegen een vriendin zei die ; dat hij even zn voicemail ging beluisteren. (Die vriendin had namelijk wat ingesproken).
Dus hij heeft het waarschijnlijk wel gelezen en hij heeft ook gezien dat ik gebeld heb.

Alleen wat ik me dus afvraag; als ik hem morgen op school zie (hij zit niet in dezelfde klas maar ik kom hem meestal wel tegen in de gangen). Wat moet ik dan doen? Moet ik doen alsof ik hem niet zie en gewoon negeren? of wel hoi zeggen maar verder niks. Of gewoon doen alsof er niks aan de hand is?

Kijk hem aan, lach naar hem, loop door en laat hem naar jou komen als ie wil praten, NIET andersom.

@ CRYSTALSKULL

Hij heeft nog wel genoeg tijd voor vrienden, want wij spraken meestal 1 of 2 x in de week af en dan alleen savonds een paar uurtjes.
Ik heb hem ook al heel vaak verteld dat ik onzeker ben en dat ik daarom zo doe en dat ik het zelf ook vervelend vind en gezegd dat ik het gevoel heb dat ik achter hem aan loop de hele tijd. En dat ik zou willen dat hij mij soms ook is uitzichzelf smst. Ik probeer hem ook al best vaak een tijdje niet te smsen in de hoop dat hij het zelf doet maar dat doet ie dan ook niet, en dan vraag ik soms waarom? dan zegt ie altijd dat ie het vergeten is…

Oke maar ik denk niet dat ie naar me toe komt want meestal kom ik hem tegen als we naar het volgende lokaal moeten lopen en dan heb je niet echt tijd om te praten. In de pauze staat hij altijd wel bij zn vrienden en ik bij mijn vrienden.