hoii
dit gaat waarschijnlijk een lang verhaal worden maar ik zal het proberen zo kort mogelijk op te schrijven.
Ik heb sinds ruim drie weken een vriendje hij was altijd heel lief en ik vind hem echt leuk. Af en toe hadden we wat irrietaties eigenlijk alleen op msn of per sms ik vond dat ik teveel initiatief moest nemen om hem te smsen en ik begon altijd gesprekken op msn, en ik had soms het gevoel dat hij mij niet meer leuk vond dus dat zei ik ook heel vaak dat ik dat dacht.
Hij vond dat ik soms teveel zeurde en teveel vroeg op msn en dat ik te snel jaloers word en te onzeker ben. Ik vond het altijd wel vervelend die irrietaties op msn maarja nu hadden we vrijdag nog afgesproken en het was heel gezellig. Nog wat gesmst daarna, ook op zaterdag. Ik vroeg wanneer hij weer kon afspreken en ik zei dat ik hem miste. Het kwam er op neer dat hij eigenlijk deze hele week niet af kon spreken. Ik vond het raar want hij had weinig huiswerk en zo veel moeite is het toch niet om 1 of 2 uurtjes vrij te maken om even te praten ofzo? Dus ik smsde hem gisteravond: Je mag het ook gwn zeggen als je geen zin hebt om af te spreken hoor. En daarna vond ik het wel een beetje lullig want hij had al een keer gezegd dat ik wat begripvoller moet zijn. Dus ik smsde snachts nog een heeel lang smsje met sorry erin en een heel verhaal met uitleg over waarom ik soms zo onzeker deed. Nou vanmiddag had ik dus nog geen smsje terug wat ik best wel gek vond en op msn was hij ook al offline sinds gistermiddag terwijl hij ALTIJD online is en als hij er dan even niet is staat ie op afwezig. Dus ik vroeg aan een vriendin van mij. Kan je even kijken of *naam vriendje* online is? En jahoor bij haar was hij gewoon online dus begon ze een gesprek met hem van waarom die mij had geblokkeerd. Nou het kwam er dus op neer dat hij mij niet had geblokkeerd maar dat hij offline stond bij mij. Hij wist niet waarom en hij was ook niet boos. Maar hij wou gewoon een leuk gesprek met mij en niet de hele tijd de webcam aan bij hem en niet bij mij (ik heb er geen namelijk) en ook dat ik niet de hele tijd vragen ging stellen en ik moest niet zo onzeker zijn. Hij wou niet online bij mij komen want hij moest nu leren en daarna ging die naar een vriendin toe. Hij had geen tijd voor een lang gesprek hij zou het wel een andere keer doen. Ik vond het zo ontzettend lullig gewoon. Ik ben nu ook helemaal gestresst. Hij reageert niet op smsjes en neemt zijn telefoon niet op. Terwijl hij wel aan staat en ik 100 % zeker weet dat hij hem bij zich heeft. Ik heb hem al een miljoen keer gebeld ofzo en iedere keer krijg ik de voicemail. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen gewoon!
Ik ben echt heel verdrietig hierover en vind het echt heel rot. Ik snap het echt niet want hij was gister ook al offline de hele dag dat vond ik ook al heel raar dus hij heeft zichzelf gisteren zeer waarschijnlijk al offline gezet bij mij. Terwijl we gister overdag nog gewoon leuk gesmst hebben enzo. Ik vind het echt heel erg scheinhelig.
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt!
wat zouden jullie doen in mijn situatie?
bedankt alvast voor het lezen!
xxx