Hij negeert me

Hoi Meiden

Er is een jongen bij mij op school hij is op zich best stil maar we zijn met de klas op kamp geweest en de laatste dag gingen we zwemmen en daar was een duikplank en hij vroeg twee keer of daar van af ging en het was geen lagen maar best hoog ik zei de eerste keer nee maar terwijl ik dat zei keek hij zo aandachtig voor mijn antwoord het gekke was er stond een vriendin van me naast me en die ging er ook niet vanaf en aan haar vroeg hij het niet. Dit is gister gebeurt en ik weet niet wat ik nou moet denken want hij negeerde me in de klas steeds wel HELP

Als je zegt dat hij stil is in de klas, betekend niet meteen dat hij je negeert he. Kan ook zijn dat hij verlegen is…

Ik zou aan hem vragen waarom hij je negeert.

Je moet je gebruikersnaam veranderen en interpunctie gebruiken.

Wij moeten vrienden worden
vuck de leestekens

Dat hij verlegen is dat weet ik al maar als ik wat zeg dan doet hij net of hij het niet hoort wat best frustrerend is

HAHAHA helemaal gelijk van die leestekens als je die zo graag in een tekst wil hebben jammer dan

Als je wil dat wij je helpen mag je het ons best wat makkelijker maken om je tekst te kunnen lezen :’)

Maar goed, begin gewoon een gesprek met hem? En als hij je niet aankijkt ofzo betekent niet direct dat hij je negeert

fuck hem genoeg jongens op deze aardbol lieverd
en als je hem echt leuk vind moet je gewoon zeggen waarom negeer jij mij

Moet ik maandag dan maar gaan vragen