Hij negeert me, wat moet ik doen?

Hey iedereen!

Ik heb een hoop, maar dan ook echt een hoop boytrouble! there we go :

Eerst iets over mezelf, ( snap je het wat beter )

Meisje van 14 ( bijna 15 ), zit in 3Havo

Arie is een jongen, van 16, wordt dit jaar 17,zit in 5VWO. Hele knappe jongen, echt heel knap. Hij was als iemand van One Direction voor mij in de 1e, 2e en 3e klas. Nu hebben we sinds dit school jaar contact ( FINALY ). Was super leuk altijd, leek ook wel interesse te hebben in mij, maar sinds een maand of 2, praatten we wat minder. Ik moest dus elke keer weer :dry: , een gesprek beginnen, en op een gegeven moment vroeg HIJ aan mij wat er aan de hand was, omdat ik de laatste tijd wat negatiever klonk. Dus ik zat echt zovan, meen je dit ?? Zie je nou echt niet dat ik je leuk vind ? Nou nee dat zag ie niet, want toen hij het uit me had getrokken en ik eindelijk had gezegd wat ik dus voor hem voelde, negeerde hij me gewoon?! Dus ik heb gezegd, als je me op dit soort momenten gaat negeren, hoef je helemaal niet meer tegen me te praten, en toen werd hij helemaal boos op mij, omdat IK negatief was, en hij had geen interesse er meer in om met mij te praten. EN dus ik heb mijn excuses aangeboden, maar dat heeft ie dus ook genegeerd. En dat is nu al 4 dagen geleden. Help me what to do?! want ik hoef echt ( echt ) geen relatie ofzo, maar gewoon een aardige vriend, die tenminste gedag tegen me zegt, want dat heeft ie ook aal nooit gedaan in deze afgelopen 8 maanden. Heeft iemand please wat tips, cause i don’t know what to doooo ? :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

xxxxxxxxxxxxx

Wie weet heeft hij een druk en moeilijk jaar dat die daarom minder reageerde. En je vindt hem leuk en dat zeg je tegen hem, maar ondertussen wil je geen relatie maar gewoon vrienden zijn? Zelfs ik vind dat verwarrend moet je nagaan hoe dat voor hem moet zijn. En als jij elke keer boos gaat reageren kan ik ook snappen dat hij zoiets heeft van laat maar. Het enigste wat je zou kunnen doen is hem nu even met rust laten en later of een berichtje naar hem sturen of nog beter face to face met elkaar praten, waarin je hem verteld wat jij voelt en wat jou verwachtingen zijn, maar ook vraagt naar hoe hij er allemaal tegenover staat en waarom die minder reageerde. Wordt in ieder geval niet boos op hem. Jongens snappen hints nooit dus je moet altijd duidelijk zeggen wat je denkt en vindt.

Ik zou je ook lekker negeren hoor.

Je dropt even zo’n bom op hem en verwacht daarna gelijk antwoord. Vervolgens krijg je die niet en begin je gelijk te zeggen dat hij dan helemaal niet meer tegen je hoeft te praten.

Geef die jongen ook even wat tijd om het te verwerken.

Ik denk dat hij miss er niet zo goed mee om weet te gaan dat jij hem leuk vind…Vraag of hij jou ook leuk vind dan heb je snel duidelijkheid, en als hij dan nog niet reageerd tja…dan niet. Alleen 1 ding snap ik ff niet…je vind hem toch leuk dus dan wil je toch juist wel een relatie?
xxxxx

jezelf een schop onder je reet geven en je trots terug zoeken.
Jeetje, hij negeert je en JIJ gaat je excuses aanbieden…??! Gewoon puur omdat hij knap is? Sorry, die gast is echt niet leuk, kan die nog zo knap zijn als Zac Efron, maar een lelijke binnenkant heb je helemaal niks aan.

Miss er niet zo’n big deal van maken doen jongens vast ook niet

Ik veronderstel dat hij gewoon vrienden wou blijven. En toen jij hem over jou gevoelens vertelde kwam het denk ik heel onverwachts aan. Miqqchien heeft hij tijd nodig, maar misschien is negeren ook wel zijn manier om te laten zien dat hij geen interesse heeft.

Precies dit.

en niet te veel appen! te veel zorgt ervoor dat ze je op afstand gaan houden. middenweg zien te vinden