Hij negeert me opeens

Hee meiden,

Nou ik zit dus met een probleem. Via een vriendin van ons ken ik een hele leuke jongen. Ze vertelde over hem en ze zei dat ze zijn nummer wel kon geven. Nou ik hem een keer gesmsd en het was meteen een klik.
Sinds dien whatsappen we echt elke dag en sinds ongeveer een maand skypen we ook heel veel.
Nou heb ik hem nog nooit echt gezien, maar aangezien hij mijn vriendin kent vertrouw ik hem wel (misschien krijg ik nu wel weer negative reacties ofzo hierover)
Nu hebben we sinds twee weken “verkering” en hij is gewoon zo ontzettend leuk!

Nu hadden we gisteren een soort van ruzie. Hij vroeg of ik een leuke foto wilde sturen, zodat ie die kon ophangen in zijn kamer. Ik wilde dat dus niet, want gisteren is opeens de moeder van een vriend overleden, dus ik had wel wat anders aan mijn hoofd.

Dit is het bericht:

Hij: hee! Hoe is het met je?
Ik: hii! Ja goed
Hij: Was slecht, maar nu ik met jou praat is alles goed!!
Ik: Je bent lieff’xx
Hij: Jij liever <3
Ik: hihi xx
Hij: Kan je een foto sturen, ik wil een foto van je ophangen in mn kamer xx

Toen werd ik dus gebeld dat ik naar het ziekenhuis moest

Ik: ik moet heel ff gaan, brb
Hij: okee

Nadat ik terug was

Ik: hii
Hij: hee, wil je een foto sturen?
Ik: nee, ik ga slapen. Ily xx

Niks terug
Vanochtend:

Ik: hii xx

Hij reageerde niet, maar ik wist dat hij het gelezen had, want hij whatsappte wel met mn vriendin.
Toen heb ik dus alles uitgelegd en hij heeft nog steeds niet gereageerd. Ik weet dat hij me negeert, aangezien hij op skype geblokkeerd heeft enzo.

Wat moet ik nu doen? Nog een berichtje sturen? Of is dat stalken?

xx

Ik vind het ook wel een beetje crap dat je hem dat niet direct vertelt nadat je van het ziekenhuis kwam, hij is je ‘vriendje’, ik neem aan dat hij het recht heeft dat te weten. Als mijn vriend mij zoiets niet direct zou vertellen zou ik ook pissig zijn, als is mijn relatie van een jaar en 3 maanden denk ik moeilijk te vergelijken met de jouwe.

begrijp ik het verkeerd, of heb je hem nog nooit in het echt gezien?

@usachick: okee. Maar het is misschien wel waar wat Sparrow zegt. Misschien had ik het eerder moeten zeggen.
Alleen ik had net gezien dat de moeder van een van mn beste vrienden is overleden.
Maar het is misschien wel een beetje mn eigen schuld?

@justamazing: nee, maar we hebben geskyped bijna elke dag en we zouden over ongeveer een week echt afspreken.

In ieder geval al bedankt voor de reacties!
Maar moet een berichtje sturen of zo laten?

xx

Kun je hem niet gewoon bellen ofzo? Kan die je moeilijk negeren als ie opneemt :’)

Ik zou hem idd ook bellen! want misschien weet hij ook gewoon niet zo goed hoe hij hierop moet reageren en vindt hij het niet leuk dat je niet eerder het verhaal aan hem verteld hebt…

Nou niet meteen zo overdreven doen.

We moeten er ook rekening mee houden dat wij meisjes zijn, en meisjes reageren in gevalletjes met liefde en jongens etc. iets heftiger dan jongens.
Het lijkt heel vaak alsof het ze niks kan schelen maar dat valt best mee, ze zijn gewoon niet zo open.

En voor hetzelfde geld voelt hij zich wel kut omdat hij je iets vroeg en jij meteen weg ging, je zegt in je verhaal ook niet tegen hem dat je naar het ziekenhuis moest, dus dat kan je hem niet kwalijk nemen.

Okee, ik bel hem wel.
Dankje!!

Je moet hem wel alles uitleggen :slightly_smiling_face: Als mijn vriend ook zo reageerde zou ik denken van oke? En zou ik hem ook gaan negeren :slightly_smiling_face: x

Misschien weet hij zelf ook niet zo goed hoe hij hierop moet reageren…

Ik snap hoe je je voelt, maar ik zou, ondanks dat het moeilijk is, even afwachten. Miss is hij even heel druk…?!

HEEEL VEEL SUCCES IN IEDER GEVAL! :wink:

Zucht. Echt bij 99 van de 100 jongensproblemen-topics hier op Girlscene is het antwoord: PRAAT MET HEM.

Je had het hem inderdaad eerder moeten vertellen, het is toch je vriendje?

vind je het gek dat hij niet meer reageert?
jullie zijn helemaal lief bezig… ineens moet je even weg en wanneer je terug bent zeg je super droog dat je gaat slapen… als je nu eerst had uitgelegd wat er gebeurd was voor je ging slapen had hij tenminste geweten wat er scheelde… nu wist hij niks… tot je t hem uitlegde de dag erna

dan zou ik ook even niets meer van je willen horen hoor, het zou bij mij overkome alsof je je hart niet kan uitstorten bij mij… en dat zou me raken…

geef hem dus wat tijd

Ik vind het ook niet leuk als belangrijke dingen als bezoekjes aan het ziekenhuis niet worden gemeld. Wanneer er bij mij iets ernstigs gebeurt met mij of mijn gezin, dan is hij altijd de eerste die ik bel.