Hij negeert me op school

Er zit een jongen die ik echt heel leuk vind bij mij op school, we hebben nu 2x afgesproken en kletsen veel over msn en sms. Op sms en msn en ook op het afspraakje laat hij wel merken dat hij me ziet zitten, in ieder geval zo’n gevoel heb ik. Hij heeft me nu weer mee naar de film gevraagd, dus volgens mij zit het wel goed!

Mijn probleem: Hij negeert me gewoon op school, ik kom hem vaak tegen, en meestal kan er niet eens een glimlachje vanaf. Hij ziet me wel, maar dan kijkt hij snel weg. Dit is niet alleen als hij met vrienden is, maar ook als hij alleen loopt! Heel soms glimlacht hij wel of zegt hij hoi, maar dan loopt ie altijd meteen weer door…
Ik snap het gewoon niet meer? Vind ie me nou wel of niet leuk?

Misschien vind hij het moeilijk om normaal met je om te gaan in het echt, omdat hij een beetje verlegen is of niet weet wat hij moet zeggen?
Ik weet niet hoe oud jullie zijn…

Beide 15, hij is bijna 16

Die jongen is gewoon heel verlegen en wil gewoon niet dat de hele school gaat roepen: ‘Hahaha, vind jij … leuk!’

Ik denk dat hij super verlegen is

jep dat denk ik ook

oke, daar had ik nog niet aan gedacht, maar hoe kom ik daar vanaf? ;$

Eh, niet. Hij is zoals hij is, een verlegen jongen dus, maar als je met hem blijft afspreken en msn’en, dan ontstaat er vanzelf wel iets als de ‘klik’ er is. Ga dan maar niet continu plakken op school, daar voelt ie zich waarschijnlijk heel ongemakkelijk bij (zéker tegenover zijn vrienden en als jullie bij elkaar in de klas zitten is het nog moeilijker vanwege jullie klasgenoten). Spreek bv af dat jullie de pauzes gewoon met jullie eigen vriend(inn)en doorbrengen en dat jullie na school lekker samen gaan kleffen.

he’s a shy boy, that’s it.
Je moet hem vragen; waarom zeg je nooit iets tegen mij op school?

ga ik doen :grinning:

ogod dat heb ik ook gehad , nja maar toen deed ik het bij een jongen…
als ik hem in de gang zag voelde ik me gewoon minderwaardig ik schaamde me… voelde me verlegen… en te lelijk… aangezien ik dan ook al een tijdje op school was had ik t gevoel dat mn haar door de war was door het fietsen make-up lelijk zat alles… dus keek ik m niet eens aan :’]… ik was zo verliefd, ik voelde me gewoon niet goed genoeg voor hem, bang voor afwijzing enzo en heel verlegen… misschien heeft hij dat nu ook

ja maar ik wordt daar ook verlegen van, maarja probleem opgelost :grinning:

ja maar ik wordt daar ook verlegen van, maarja probleem opgelost :grinning: hoe sluit ik dit topic?

hehe ja snap ik, maarja zoals hun zegge ja… dat gaat vanzelf over ( bij hem) zo was dat ook bij mij :]