hij neemt geen initiatief..

heey,
mijn vriendje en ik hebben nu 2 maanden,
maar helaas kunnen we niet zo vaak afspreken,
omdat we het allebei nogal druk hebben.
Alleen ik zit ermee, dat als we afspreken,
ik eigenlijk altijd het inititatief neem.
Wil dat zeggen dat hij het niet leuk vindt om
samen te zijn? Dat hij er niet mee zit dat
we bijna nooit afspreken? Wat denken jullie?
xx
I’ll never understand boys

Hij denkt er gewoon niet aan. Wss wilt hij je dolgraag zien, maar hij komt er gewoon niet op om jou dan te vragen. Jongens die zijn niet zo van het denken…

vraag het aan hem

Als hij echt geen zin heeft om met jou af te spreken dan had hij het vast wel gezegd. Misschien durft hij niet zo goed. Of misschien is hij wel 1 van die mensen die nooit initiatief nemen om af te spreken (ja die heb je) ondanks dat ze het wel leuk vinden. Misschien wil hij wel helemaal niet met je afspreken maar wil hij dat niet zeggen. Who knows? je vriendje weet het, niet mensen op een forum

praat met hem erover
Dat je het vervelend vind dat jij altijd het initiatief moet nemen,en dat je het onzeker maakt. Gewoon met hem over praten,misschien heeft ie het helemaal niet in de gaten(want zo zijn jongens ook weer xD) succes!

ik heb hetzelfde probleem een week terug gehad. ik moest namelijk altijd vragen of hij langs kon komen. dus toen heb ik een tijdje niks van me laten horen en uiteindelijk nam hij dus het initiatief (: misschien is dat een idee?

ja ik denk ook dat als je het hem een tijdje niet vraagt
dat hij jou wel vraagt… hij vindt je immers leuk genoeg want jullie hebben wat/
ik moest ook altijd het initiatief nemen maar als een jongen jou echt leuk vind zal hij het wel doen :grinning:

Jongens zijn nogal traag in het zich realiseren dat ze een relatie moeten onderhouden. Geef hem dus gewoon tijd. Probeer het even los te laten en laat hem tóch het initiatief nemen. Het werkt echt =)

Mijn vriend neemt ook geen initiatief, puur omdat hij weet dat ik het doe. Ik heb het er met hem over gehad en hij zei dat het was omdat ik het toch altijd doe, maar als ik dat niet zou doen dat hij het dan wel zou doen. Misschien denkt jou vriendje ook wel zo?

Vraag het aan hem! hij weet het beter dan wij

nee dat betekent dat hij lui is zoals alle jongens :slightly_smiling_face:

@ bootlegs you’re so right

Mijn vriendje doet precies hetzelfde maar ik nam een tijdje geen initiatief maar hij ook niet toen onliepen we elkaar heel erg hij deed en doet nog steeds niks

Vind het raar dat ons maar wordt aangeleerd dat jongens ‘‘zo zijn’’ en dat we het maar moeten accepteren. Nee. Mijn vriend doet zoveel en is absoluut niet zo, dusja… misschien moet je met je vriend praten dat je het niet leuk vindt en hij er iets aan moet doen.