hij moet kiezen?

okee kort verhaaltje;
ik vind iemand leuk en hij vind mij ook leuk.
komt ie er net mee dat hij nóg iemand leuk vind…
ik heb gezegd dat hij zijn hart moet volgen, en dat ik hem sowiezo als een goede vriend blijf zien…
maar ik ben echt heel down… ik wil hem voor mijzelf! haha
wat moet ik doen? :frowning_face:

(ik heb het aan 3 vriendinnen gevraagd en die komen met de standaard dingen als dat andere meisje vermoorden xD enzo… maar zij zit natuurlijk met precies hetzelfde…)

je kan helemaal niks doen, wel heeel duidelijk tegen die jongen zijn dat je geen zin hebt om 3 maanden te wachten! niet dat hij je een half jaar aan het lijntje gaat houden…

Ik heb in de situatie van die jongen gezeten. Hij heeft het zeker erg moeilijk.
Ik zou gewoon proberen om te laten zien dat jij écht leuk bent.
Uiteindelijk is het bij mij met geen van beiden iets geworden.
Wees wel duidelijk tegen hem. Over wat je voor hem voelt enzo…
succes!

ik heb het idee dat hij haar toch iets leuker vind dan mij T.T
wat moet ik nou? :frowning_face:
ik kan hem natuurlijk niet dwingen mij leuker te vinden haha dat snap ik ook wel… maartoch :frowning_face:

Oh dat is echt balen! Maar ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je hem écht heel leuk vindt, zodat hij dat iig weet. Verder kan je niet veel meer doen dan afwachten… want hij moet toch echt zelf kiezen. Vind het wel goed dat je gezegd hebt dat je hem als goede vriend blijft zien trouwens :]

:relieved:

Ben je niet bang dat wanneer hij voor jou kiest dat andere meisje achter hem aan blijft gaan? Of dat hij gevoelens voor haar blijft houden? Dat zijn ook dingen die jij jezelf kan afvragen.

een meisje dat ik ken had precies hetzelfde
die jongen vond ook nog iemand anders leuk,

hij heeft uiteindelijk voor haar gekozen,
ze hebben al meer dan 2 jaar!!!

Gisteravond had ik er een beetje genoeg van… ik snap dat het voor hem heel moeilijk is, dat snap ik echt :frowning_face:
maar ik heb hier gewoon geen trek in… dus ik heb gezegd dat hij maar voor haar moet gaan en dat ik hem dan als een vriend zal zien en niet meer dan dat… hij wist het toen zelf nogsteeds niet, maar ik heb hem gezegd dat ik het echt niet erg vind (dat is ook echt zo… ik wil gewoon dat hij doet wat voor hem goed voelt)
en wat hij toen zei liet mij inzien dat ik de goede keuze heb gemaakt:
“als het uit is met haar kom ik wel weer naar jou terug”

WHAT?! omfg >.>

toen zei ik dat hij echt heel lief en leuk en alles is
maar dat ik niet op hem ga zitten wachten terwijl hij het ene na het andere meisje verslijt

toen zei hij nog dat ik het niet als een tweede keuze moest zien, maar ik wist al genoeg…
Ik voel me nog steeds verdrietig, ik vond hem écht leuk en hij is ook echt heel lief…
Ik ben ook echt niet boos op hem om zijn keuze maar dat laatste kan je mij echt niet flikken >.> dan heb je me echt pissig.

zozo x’D

Na zo;n opmerking zou hij bij mij niet meer terug hoeven te komen!

Sorry maar wat een eikel! :rage:

okee ik had 2 keuzes:

• zaterdag naar hem toe en hem voor me winnen
  • het opgeven

en wat doe ik? ik ga voor optie 2 >.> ooh ik voel me zo dom :frowning_face:
maarja nu is het te laat… :frowning_face:

het is geen eikel hoor, die opmerking was alleen idioot :\ xD je weet hoe subtiel jongens zijn…

pff :frowning_face:

je had hem de keuze moeten geven: IK of zij
en dan een limiet geven van een week want je had je nu heel afhankelijk opgesteld. en je moet totaal niet afhankelijk zijn want dan ben je makkelijk en je wilt (denk ik) ook niet makkelijk zijn… maarja een trap in zijn kruis was wel op zijn plaats geweest na die opmerking.

ik zou hem nu iniedergeval nooit meer ‘durven’ aankijken

Good Luck