Hij moet erover nadenken

Ik heb ruzie met mn vriend en hij zei dat hij er geen zin meer in had omdat we de laatste tijd zoveel ruzie hebben.
Nu heeft hij gezegd dat hij er heel goed over na moet denken en dat ik dat ook maar moet doen.
Met andere woorden, hij wilt het dus mischien uitmaken.
Ik ben echt ten einde raad ik weet echt niet waar ik het zoeken moet.
Help asjeblieft, ik weet het echt niet meer.

Als hij niet meer verder wilt met jullie relatie kan je daar niet echt iets tegen doen, het enigste wat je nu kan doen is of met hem praten of afwachten.

Laat hem er over nadenken. Als hij niet meer wilt en je blijft in een relatie zitten dan werkt dat ook niet. Accepteer wat er uit gaat komen.

Maar hij zegt ook dat het niet is omdat hij niet meer van me houd, maar omdat we zoveel ruzie hebben de laatste tijd.
Dat is toch erg? Ik heb liever dat we gewoon niet meer van elkaar houden dan dat we nog van elkaar houden maar niet meer bij elkaar zijn.

Laat hem rustig nadenken en geef hem de tijd. Hij maakt ze eigen beslissinen, daar kan je niks aan veranderen… Ik hoop voor je dat ie het niet uitmaakt hihi

Over wat hebben jullie dan zoal ruzie?

Ja over niks eigenlijk, over dat hij niet vertelt wat hij gaat doen.
En goed hij had drugs gebruikt en mij het niet vertelt, en niet zomaar een jointje nee wel iets anders.
En dat soort dingetjes, maar vaak gaat het over niks.

Dan zou je het best gewoon stoppen met ruzie om niks te maken? Beloof hem dat?

Merk wel op dat ruzie om drugs imo geen ruzie om niks is, maar dat geef je zelf ook al aan.

het beste is afwachten en nadenken

Nou gister hebben we gepraat.
En het was eigenlijk uit, maar hij wilde het eigenlijk niet uitmaken dus toen ik vroeg waarom we het dan niet nog een keer gingen proberen stemde die daar wel in mee maar hij zei er wel bij dat de volgende keer dat er zoiets gebeurt, het gewoon echt uit is. En hij zei dat hij nog wel van me hield en dat hij het ook met pijn in z’n hart zei dat het uit is, maar dat hij gewoon echt niet tegen die ruzies kan. Maar gelukkig is het nu weer goed en gaan we het gewoon nog is proberen.

Fijn dat weer goed is!
onthou wel dat je echt wel weer is ruzie zal krijgen. Nooit geen ruzie is ook niet gezond.
maarja, zoals je al zei, dan geen ruzie meer om de kleinste dingetjes…