Hij moest eens weten hoe leuk ik hem vind...

serieus, hij moest eens weten hoe leuk ik hem vind. ik kan joh amper slapen s’nachts omdat ik weet dat hij mij níet leuk vindt… ik kan er wel om janken serieus. ik weet echt niet wat ik moet doen… hij is zooooo leuk en lief en schattig en knap. Ik ken hem nog maar net maar echt wauw. guys ik ben hopeloos, help me :’(

Vergeet hem, je zegt zelf al dat je weet dat hij je niet leuk vindt

Ga wat leuks doen.

Ik ben het met je eens, maar dit is echt veel moeilijker dan je denkt.

Je moest eens weten hóe graag ik hem wil vergeten, maar juist dat lukt niet… en daarom is het ook zo moeilijk :frowning_face:

Dat gaat ook moeilijk als hij mij niet zit zitten eh :bored:

Mmm… Zelfde situatie hiero :cold_sweat: . Maar dan dat een goede vriendin van me hem leuk vindt, en hij haar… Maar ze wil niks beginnen met hem omdat ze dat gewoon niet kan maken vanwege mij. Allemaal heel lief, maar ondertussen zoeken ze elkaar wel steeds op. Daarom heb ik maar aan hem toegegeven dat ik hem leuk vind, zodat hij de situatie snapt. Het is overigens wel een redelijk goede vriend van me, dus het is heel lastig.

Hier heb je natuurlijk helemaal niks aan, maar ik snap je heel goed! Maar natuurlijk het beste is hem proberen te vergeten.

Ah dat is inderdaad ook een vervelende situatie, maar wel knap dat je het toegegeven hebt! fijn dat er toch mensen zijn die hetzelfde hebben, ben ik toch niet een of ander vreemd wezen haha :flushed:

ze bedoelt ga wat leuks doen met vriendinnen voor afleiding

haha ohjaaa dom, nouja ik ga het hele weekend wat leuks doen, alleen 1 probleem, ik ga naar een feest, en ja hij is daar ook :flushed:

Gaat vanzelf over…

Ik hoop het, ik voel me op dit moment zo lullig, ik weet niet maar soms heb ik het idee dat er niemand is die mij ooit leuk vind.

NEE VERGEET HEM NIET verliefd zijn is zooooo leukkk :hugs:

denk je dat hij je niet leuk vindt? of weet je het?

ik heb namelijk zelfde hiero. ik ken hem niet supergoed. maar hij is zoo leuk. weet alleen niet of hij me leuk vindt :slightly_smiling_face:

:smirk:

Ja helemaal zeker weet ik het niet, maar het lijkt er wel gewoon op. Als ik op whatsapp tegen hem praat moet ik altijd het gesprek beginnen, de reacties op mijn vragen zijn ja of nee. Hij zoent met een ander meisje op een feest waar ik ook ben, dus het lijkt me gewoon duidelijk helaas😟

Probeer meer met hem op te trekken en laaf zien hoe leuk jij bent. klinkt zo misschien heel simpel, maar dat is het niet, ik durf het zelf ook niet…
Maar als je het durft moet je het proberen!

Ik zou het zo graag proberen, alleen het maakt me alleen maar onzeker… Ik wil niet afgewezen worden meeh… Maar in jou geval, zijn er geen vriendinnen die kunnen polsen wat hij van jou vind? Je kent hem goed toch?

Probeer hem dan te vermijden (ook al denk je bij jezelf ik wil weten waar hij is, wat hij doet, etc.) probeer hem te negeren en te vermijden anders verpest dit je avond alleen maar!

Je kan het ook bij een stille liefde houden, gewoon voor het gevoel… Je weet dat je nooit iets met hem gaat krijgen. Daarom moet je gewoon duidelijk tegen jezelf zijn en het hopen op een relatie uit je hoofd zetten. Vergeten is hartstikke moeilijk, dat weet ik. Daarom kun je het ook bij een stille liefde houden, zoals ik net al zei, gewoon weg zwijmelen bij zijn selfies op instagram enz. Op een gegeven moment gaat het gevoel ook langzaam weg.