Hij mist mij

Mijn ex heeft het een paar weken geleden uitgemaakt, omdat hij geen toekomst zag omdat ik te jong ben, te weinig heb meegemaakt in mijn leven en ik nogal verlegen ben. Nu hadden we een paar weken ervoor een reis geboekt naar Praag.

Omdat dat allemaal nog geregeld moest worden (hij gaat met een vriend) waren we nog wel regelmatig aan het chatten. Hij begon wel elke keer met sturen.

Ook heeft hij al een paar keer gezegd dat hij mij mist. Gewoon uit het niets, als het gesprek gedaan is plots nog een berichtje van hem ‘ik mis je’

Wat moet ik hier nu mee?

Wat wil jij ermee? Mis jij hem? Wil je hem terug?

Ik mis hem en dat zeg ik dan ook, ik wil hem terug, maar ik ben bang dat hij het dan na een tijdje terug gaat uitmaken

Ik zou hem NIET terugnemen, simpelweg omdat ik er van uit ga dat jij niet opeens niet meer verlegen bent, meer ervaring hebt etc.

Daarnaast heb ik gewoon uit ervaringen geleerd dat een ex exit is… ik snap dat je hem terug wil. Ik zou er nog tijd over heen laten gaan, kijken of jullie hetzelfde voelen. Het kan ook gewoon liefdesvedriet zijn.

Succes!

Edit: Hij zegt ook dat hij geen toekomst met je ziet, zoiets zeg je niet zomaar. Voordat je het uitmaakt denk je er goed over na (ligt ook aan hoe serieus de relatie is). Waarom zou hij nu wel een toekomst met je zien?

Hoelang hadden jullie eigenlijk? Ik vind het best een vage reden om het uit te maken.

Net een jaar, we zijn trouwens 19 en 24

Had ie maar moeten bedenken dat ie z’n ex-vriendin zou missen vóórdat ie het uitmaakte.

Ik zou er niet te veel op reageren, want inderdaad zijn redenen zijn redelijk duidelijk en veranderen niet zomaar. Hij had het eerder moeten bedenken én anders mag hij nog meer moeite doen om het tegendeel te laten zien.

Mensen verdienen soms een tweede kans. Maar als hij je echt terug wilt (en jij hem) moet hij je wel accepteren zoals je bent.

Bedankt voor jullie reacties… Het is allemaal heel verwarrend, de ene dag stuurt hij dat hij mij mist en dat we ngo eens gezellig moeten afspreken om wat bij te praten en de volgende dag doet hij heel kortaf; Hij stuurt dan wel als eerste maar na een paar berichten stopt het

Ik denk dat hij zich eenzaam voelt en alleen een beetje aandacht mist. Ik raad je aan om het te laten voor wat het is. Als hij je terug wil zal je het snel genoeg merken.

verwerk je luefdesverdriet en werk vooral aan jezelf

X