Hij mag worden uitgeleverd

l
Julian Assange mag worden uitgeleverd.
Amerika wilt hem omdat hij achter geheime documenten is gekomen.
Nu mag Zweden hem ook uitleveren aan Amerika.
Hij wordt beschuldigd van misbruik van twee vrouwen wat ik zelf twijfelachtig vind.

Jullie mening?
Oh en mensen die het artikel willen lezen kunnen hier kijken.

http://nos.nl/artikel/378…ag-worden-uitgeleverd.htm

je link werkt niet :x

http://nos.nl/artikel/378…g-worden-uitgeleverd.html

Ja, ik geloof helemaal niks van de politiek. Een en al vies spel en dat dingen worden “verzonnen” om na de buiten wereld in schijn te laten. De wereld is fackd up mensen zien de Islam als grootste bedreiging in de wereld, terwijl de grootste bedreiging is de overheid die jouw hoort te beschermen eigenlijk achterbaks en achter deschermen anders is dan zich voor doet.

Het misbruik vind ik ook twijfelachtig, er zijn veel dingen die niet kloppen. Maar zoiets kan je natuurlijk nooit op afstand beoordelen. Als hij toch schuldig zou zijn, moet hij daarvoor gestraft worden. Ik hoop alleen dat hij niet gestraft wordt voor Wikileaks…

geloof je het zelf dat zo is? Is niet de eerste keer dat Amerika zoiets flikt om via omwegen iemand die een dreiging vormt voor hun die dingen onthuld wat laat zien hoe sluw de overheid is om diegene op een of andere manier weg te werken.

Eens.
Ja, we waren er niet bij maar ik denk dat die vrouwen het zelf wel gewild hebben maar het toen anders liep dan dat ze gehoopt hadden.

Ja, ik denk ook dat Amerika dingen achterhoud, en dat hij achter geheime documenten is gekomen.

up

up

Niemand meer?

ik denk dat de wereld achterbaks is

en wieweet krijgen 2 vrouwen wel geld om te liegen of iets anders die zitten ook in het complot ofzo

De wereld is achterbaks.
Zelfs ik lijk een lieverdje en weet dat ik het niet ben. Niemand hoeft mij wijs te maken dat het in de politiek ineens allemaal brave kindertjes zijn.

Nee, hier zit een vuil luchtje aan. Wat Assange deed was goed voor de wereld, die ‘geheime’ documenten waren gewoon de waarheid en ik vind dat iedereen daar recht op heeft. En dat misbruik geloof ik ook niks van.

+ 1

Echt niet best. En de overheid verraad zichzelf hier alleen maar meer mee. Stelletje achterlijken.