hij mag geen verkering van zijn moeder.

ik kreeg vandaag :frowning_face: een sms’je van me ex we wouden heel lang vol proberen te houden hij had mij vandaag gevraagd en ik was zo blij.
dat zag iedereen ik kwam net terug van de ijssel met vriendinnen

krijg ik een sms’je van hem met erin :
‘’'Sorry:( ik mag niet van me moeder een meisje als ik niet uitmaakt zegt ze het tegen me vader het spijt me ik maak het uit ‘’ ( zn bf zij dat ie had gehuild erom)
Maar hoe vergeet ik hem??
of wat moet ik ermee
hij zit bij mij op school(verdieping) hoe moet ik heb aankijken :frowning_face:
ik wil hem niet meer zien eigenlijk
want dan krijg ik tranen…

ps.heel lang :blush: sorry ik wou het ff ergens kwijt…

Als jullie officieel niet iets mogen hebben dan doen jullie het toch gewoon onofficieel ofzo? Jullie noemen elkaar niet je vriend of vriendin maar doen wel gewoon de dingen. Rare uitleg maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Dus als iemand bijv. vraagt of hij je vriend is dan zeg je gewoon nee terwijl jullie toch wat hebben. En als dat niet lukt…je hoeft hem niet meteen te vergeten. Jullie kunnen toch vrienden blijven? Want jullie zijn nog verliefd op elkaar en zijn niet door elkaar uit elkaar gegaan maar door zijn ouders.

Sluit me hierbij aan.

[i]Liefde kent geen grenzen.

Al vind ik het bijzonder dom dat het niet mag van zijn moeder. Als ik écht verliefd zou zijn op een jongen en het zou niet mogen, zou ik er toch gewoon voor gaan.[/i]

:bowing_man: Precies.

En waarom mag het niet van z’n moeder?

Ik snap dit niet?

Als je hem echt heel leuk vindt dan moet je gewoon een keer met hem gaan praten. Hoezo mag het niet van zijn moeder?

Dus hij had wel eerst wat met je, en maakt het later uit?
raar

whahaha sorry ik moest ff lachen om de titel het klinkt een beetje dom dat het niet mag van z’n moeder

Als hij het niet uimtaakt verteld zijn moeder het tegen zijn vader of zo?
Beetje vaag verhaal.

waarom mag het niet van zijn moeder?

Nou oeoeoeoeoeh en dan? ‘Ik heb het lekker tegen papa gezegd’?

beetje raar verhaal dat die moeder het anders aan die vader vertelt, wat is daar erg aan? en waarom zou ze, en luistert hij daarnaar?

vind het een beetje een raar verhaal,
jullie hadden toch nog niet echt iets? zegmaar ‘nog geen verleden’?

Misschien is zn vader wel heel eng.
Whaha, het klinkt een beetje kinderachtig.
& volgens mij kan je best verkering hebben zonder verkering te hebben. Dus dat zn moeder het niet weet/er niet achterkomt.

Het klinkt als een rare smoes om het uit te maken?

Als dat zo is, had ze dat wel even mogen toelichten.

hoe jong zijn jullie? het komt een beetje kinderachtig over vind ik.

Zo raar is dat niet hoor… Mijn Chinese baas [is een vrouw] heeft een zoon, en hij mag ook geen vriending voordat hij klaar is met studeren.

Ik zou het niet stiekem doen, misschien kan je eens langsgaan bij hem [als je nog geen kenis hebt gemaakt enzo] en je dan van je beste kant laten zien. Dan veranderen ze maybe wel van gedachten;)