Hij maakte 't uit..

Mijn vriendje belde me… Hij vertelde dat hij er al langer mee zat,
We zagen elkaar maar 2x in de maand door de afstand (137km…)
Een vriendin vroeg toen aan hem : en hoe voel je je nu 't uit is…
hij reageerde van ; Schuldig. Ongelukkig.
Dus zei vragen : Waarom deed je 't dan…
En toen zei die: 't ligt aan de afstand… Ik maak mezelf gek omdat ik haar niet kan zien.
Maar nu 't uit is, zie hij me nooit meer?!
dus ik snap het niet…

Jammer. De lange afstand is een boosdoener voor vele relaties… (F)

Had je dat niet verwacht, aangezien je vorige topic?
Ik vind best lieve reden van hem, ookal klinkt dat nu stom.

Wat was er gebeurd dan?

Niks…
Hij haat de afstand gewoon dus hij wil een vriendin die dicht bij hem woont…

okal voelt ie nog veel voor me?

Oooh, het is altijd kut als het uitgaat =(
Maar ik snap hem wel, als het aan is mis je die gene de hele tijd, als het uit is kan je die gene eindelijk loslaten. Het is raar, maar 't werkt zo echt. Ook al mis je die gene als het net uit is, en misschien de eerste paar maanden of weken of dagen (verschilt per persoon, per situatie, dus per keer) zooo veel meer mist. Maar daarna gaat dat langzaam weg. En hij kan de kwelling van elkaar weinig zien niet aan, wat ik snap, want langeafstandrelaties zijn nou eenmaal vaak een hel doordat je elkaar niet ziet =(

En waarschijnlijk als jullie weer over elkaar heen zijn, dat jullie elkaar nogwel zien. Ligt er wel aan wat voor een vriendschappelijke band er achterblijft of dat echt al het contact weg is. Maar die keuze kunnen jullie dan maken, je merkt vanzelf hoe je het wil en hoe het allemaal loopt.

Gewoon jezelf verwennen met een grote bak Ben&Jerry’s en een jankfilm (alles eruit gooien, ligt eraan of je 't fijn vind) en een avond stappen met vriendinnen!

Ach, vervelend. Maar ergens heeft het ook wel iets liefs, zoals Kloot zegt. Probeer je erover heen te zetten en als het echt niet lukt: bedenk een oplossing. Het is duidelijk niet zo dat hij je niet meer leuk vindt, eerder het omgekeerde. Hij is zo gek op je dat je niet zien een kwelling voor hem is.

Gebeurd veel… lange afstandsrelatie is moeilijk.

Ik snap niet wat jij er niet aan begrijpt. Dit is zelfbescherming voor die jongen. Als hij het niet trekt dat jij zo ver weg woont moet hij het voor zichzelf uitmaken. Beter de korte pijn dan de langdurige zal hij gedacht hebben…

Het is super kut, ik weet hoe kut een gebroken hart is, maar er valt niets niet te snappen, je mysterie is opgelost…