Hey meiden,
hier ben ik, alweer.
Tussen mijn vriend en mij ging alles supergoed, alleszinds dat dacht ik toch…
We waren aan het praten op facebook, we waren niet eens serieus bezig ofzo toen hij opeens vertelde dat hij me wou spreken. Over ons.
Ik dacht dat hij een grap maakte, gewoon ja ik weet niet waarom maar ja ik dacht het gewoon, en eigenlijk hoop ik nu nog steeds dat het gewoon één grote misplaatste grap is.
Maar het is niet zo. Hij wil dus echt breken met mij, zo opeens, uit het niets. Ik vroeg hem waarom en hij zei vaag iets van ‘dat hij soms als hij samen met mij is het gevoel krijgt dat het niet goed gaat’. Volgens mij is dit niet de echte reden want ik merkte helemaal niets aan hem, elk moment als we samen waren maakten we plezier, we lachten veel, etc…Ik snap er gewoon helemaal niets van, écht niet. Ook de personen die ons samen zagen en aan wie ik het heb verteld snappen er ook helemaal niets van. Eentje zei ook ‘he loves you, he really loves you, dat zag ik echt aan hem’. Niemand begrijpt het.
Hij praat nog tegen me, vraagt hoe het met mij gaat. Maar hier reageer ik altijd droog op, niet expres ofzo maar het gaat gewoon ook niet anders. Ik weet echt niet hoe ik moet reageren tegenover hem…Zeker omdat ik hem niet verder weg wil duwen, integendeel, ik wil hem heel graag terug…Iemand tips hiervoor?
Ik probeer altijd te achterhalen hoe hij zich zelf voelt, door te kijken hoe hij zijn berichten typt want ik heb hem nog niet kunnen zien door werk etc… Sinds hij het heeft gezegd zette hij altijd eeen ’ ’ achter élk bericht. Dat veranderde sinds vandaag naar een gewoonweg droog bericht, en dat veranderde dan nog eens naar achter elk bericht een ’
’ . Dit klinkt stom maar ik vind het allemaal heel vreemd.
Ik zie hem veel te graag om hem nu al los te laten… Ik hoop zohard dat hij zich bedenkt en één van de volgende dagen zegt dat hij me wél graag ziet…
Ik wil hem ZOgraag terug… Hoe moet ik dan doen met hem? Hem een paar dagen gerust laten? Want zou lijkt het wel of het me allemaal niets kan schelen… Of juist wél met hem praten? Maar zo ben ik bang dat ik hem wegduw…
Sorry voor het verhaal maar op een of andere manier voel ik me wel beter door het neer te schrijven, en ik hoop dat jullie me misschien een beetje tips kunnen geven…