Hij maakt steeds foto's van mij!

Ik vind een jongen helemaal leuk, ben echt stapel op hem, en elke keer als ik hem tijdens het uitgaan zie dan gaat die foto’s van mij maken, hij wou ook samen op de foto en zo, ik heb geen idee of die mij ook leuk vind verder.

Iemand idee waarom die steeds foto’s van mij op ze mobiel maakt en zo? En van ons samen? ik vind 't allemaal wel prima haha :stuck_out_tongue:

Ik denk dat ie jouw dan ook wel leuk vind, of is ie tijdens het uitgaan dronken en maakt ie foto’s van iedereen? :blush:

Haha nee hij is niet dat die foto’s van iedereen maakt alleen van mij!

Misschien omdat ie je wel een beetje leuk vind? Jongens kunnen dat soms nogal raar uiten. Begin eens een gesprekje met hem, beetje flirten ect. en kijken hoe hij reageert. Dan kom je er vast wel achter :wink:

Haha ja dat heb ik allang wel gedaan :slightly_smiling_face: Hij weet ook dat ik hem leuk vind, en we hebben ook al wel gezoend, en hij heeft me ook al wel naar huis gebracht en zo! :slightly_smiling_face:

Misschien vind ie je gewoon zo leuk en mooi dat ie elk moment vast wil leggen? (:

Nah, wat lief. Misschien vind ie je dan wel gewoon leuk :slightly_smiling_face: En helaas is er maar één manier om dat te weten te komen; ASK HIM!

Je geeft zelf het antwoord op je vraag al. Als je bevestiging wilt of hij je echt leuk vind, vraag het dan aan hem in plaats van aan ons.

Misschien is het een scrapbooker :slightly_smiling_face:

En wat is een scrapbooker? :stuck_out_tongue:

Ja maar zulke antwoorden kun je wel bij elk topic geven :stuck_out_tongue: Ik vraag gewoon naar jullie meningen, zo bedoel ik het :wink:

up

Daar geef ik je 300% gelijk in. Het is niet echt normaal om het meisje dat je leuk vind oma te noemen en jezelf opa. (met andere woorden een stel, oma&opa) haha