Hi,
Ik ben voor het eerst echt verliefd op een jongen, Sky. Ik zie hem 3/4 keer in de week en dan hebben we het heel gezellig. We zoenen en knuffelen dan en lachen veel. Hij ziet mij ook wel zitten en vind mij ook leuk. Ik krijg hem echt niet meer uit m’n hoofd… Als ik naar de lucht kijk denk ik al gelijk aan hem…
Maar het probleem is dat hij geen relatie wilt, omdat hij met andere meiden wilt zoenen als hij uitgaat. Ik snap het ook wel een klein beetje… Hij is 16, de leeftijd om uit te gaan enzo…
Wat ik dan dan is: “Wat is nou leuker? Vreemde meiden voor 1 nacht zoenen onder invloed van alcohol of 1 meisje zoenen waar je mee in een relatie zit en die niet voor 1 nacht is.” Ik heb hem deze vraag ook gesteld, hierop wist hij niks te zeggen.
Ik probeer de laatste maand over m’n verliefdheid voor hem heen te komen, ik heb hem zelfs een keer uit m’n telefoon verwijderd… Maar daarna weer toegevoegd, doordat ik 'n nummer uit m’n hoofd weet.
Hij weet dat ik verliefd op hem ben en dat hij zelf geen relatie wilt, maar alsnog maakt die me steeds meer verliefd wanneer hij me weer zoent, knuffelt en lieve dingen tegen me zegt. Ik probeer hem zelf ook niet te zoenen, maar wanneer ik met hem ben is de verleiding zo groot… Een paar dagen hebben we ook samen geslapen nadat we samen uit waren geweest, we gaan ook donderdag samen naar de stad. Het voelt allemaal zo fijn en vertrouwd.
Ik heb echt geen idee wat ik nou moet doen…
Moet ik voor hem gaan? En vechten voor hem.
Moet ik hem opgeven? En m’n gevoelens voor hem negeren/blokkeren.