Hij maakt misbruik van m'n verliefdheid..

Hi,

Ik ben voor het eerst echt verliefd op een jongen, Sky. Ik zie hem 3/4 keer in de week en dan hebben we het heel gezellig. We zoenen en knuffelen dan en lachen veel. Hij ziet mij ook wel zitten en vind mij ook leuk. Ik krijg hem echt niet meer uit m’n hoofd… Als ik naar de lucht kijk denk ik al gelijk aan hem…

Maar het probleem is dat hij geen relatie wilt, omdat hij met andere meiden wilt zoenen als hij uitgaat. Ik snap het ook wel een klein beetje… Hij is 16, de leeftijd om uit te gaan enzo…

Wat ik dan dan is: “Wat is nou leuker? Vreemde meiden voor 1 nacht zoenen onder invloed van alcohol of 1 meisje zoenen waar je mee in een relatie zit en die niet voor 1 nacht is.” Ik heb hem deze vraag ook gesteld, hierop wist hij niks te zeggen.

Ik probeer de laatste maand over m’n verliefdheid voor hem heen te komen, ik heb hem zelfs een keer uit m’n telefoon verwijderd… Maar daarna weer toegevoegd, doordat ik 'n nummer uit m’n hoofd weet.

Hij weet dat ik verliefd op hem ben en dat hij zelf geen relatie wilt, maar alsnog maakt die me steeds meer verliefd wanneer hij me weer zoent, knuffelt en lieve dingen tegen me zegt. Ik probeer hem zelf ook niet te zoenen, maar wanneer ik met hem ben is de verleiding zo groot… Een paar dagen hebben we ook samen geslapen nadat we samen uit waren geweest, we gaan ook donderdag samen naar de stad. Het voelt allemaal zo fijn en vertrouwd.

Ik heb echt geen idee wat ik nou moet doen…

Moet ik voor hem gaan? En vechten voor hem.
Moet ik hem opgeven? En m’n gevoelens voor hem negeren/blokkeren.

Je titel zegt het toch al?

Dat geeft zo geen antwoord op de laatste 2 vragen die zij stelt. :’)

Tja je titel geeft aan dat je zelf ook wel weet dat je je eigenlijk niet zo moet laten afpoeieren door die jongen. Hij is ook pas 16, veel jongens zijn dan gewoon echt nog niet serieus. Voor je eigen gemoedsrust, zou ik toch wat meer afstand houden van deze jongen, tenzij hij wel echt voor jou wil gaan.

Vergeten die gozer.

Zij kan mijn antwoord wel linken aan de vragen die zij stelt. :wink:

Jaa… jullie hebben gelijk. “If you don’t want me now, don’t miss me later.”

Ik zou gewoon lekker verder gaan met mijn leven en niet op hem wachten.
Mocht hij opeens toch beslissen dat hij een relatie met je wil, kan dat altijd nog toch?
Maar ik zou niet stil blijven staan om hem.
Hij geeft aan dat hij graag meiden wil zoenen tijdens het uitgaan,dan moet je dat respecteren.
Ik bedoel ik kan er wel inkomen hoor. Ik heb een relatie gehad van 3 jaar en nu een van bijna 2 jaar(ben nogsteeds heel gelukkig met hem hoor) en ik kan daar wel inkomen. Sommige jongens kunnen dat gewoon niet, zon vaste serieuze relatie. Hij is 16, heeft nog alle tijd. Ik verlangde in die eerste relatie van 3 jaar ook wel eens naar een zoen van een wildvreemde, knappe jongen hoor:$

Ik zou gewoon wel leuk met hem om blijven gaan, maar niet verder gaan dan zoenen. je wordt alleen maar gebruikt en zolang jij het leuk vindt om ook met hem te zoenen is dat goed, maar laat je verder nergens toe verleiden.

Ik zou afstand houden.
Hij is totaal niet serieus bezig met jou als hij met andere meiden wilt zoenen.
Je zou iemand moeten willen die echt voor jou gaat. Is hij wel echt verliefd op jou?
Het zal lastig zijn in het begin voor je, maar hij maakt echt gebruik van je.

Hoe oud ben jij? :slightly_smiling_face:

Ik zou er nu niet meer zoveel aandacht aan besteden en niet meer met hem afspreken (aangezien dat jouw verliefdheid alleen maar erger maakt en daar heb je dus niks aan). Ik zou proberen om zelf plezier te hebben met vriendinnen en een keer een leuk praatje met hem te maken als je hem tegen komt in de stad oid. Als je nu geniet, dan kom je elkaar over een tijdje misschien wel weer tegen. Het heeft geen zin om je tijd te verspillen aan iemand die jou toch niet wil op de manier waarop jij hem wil… Kijk eens verder en misschien kom je iemand veel leukers tegen. Op jonge leeftijd aan iemand vastgeplakt zitten is toch niet altijd even geweldig :cold_sweat:

DUMPEN!!!

Ik ken dit soort maar al te goed. Ga opzoek naar een jongen die wel alle aandacht aan jou wil geven. Jij bent veel meer waard dan dit

Ik vind hem zo raar niet tbh. Een meisje is verliefd op hem en zoent hem dus ja daar zou ik ook gebruik van maken als ik hem was :’)

Betekend niet dat jij er beter van wordt dus voor jezelf zou ik hem laten hoe moeilijk het ook is.

Ik zou afstand van hem nemen, deze jongen is duidelijk niet goed voor je en dat weet je zelf net zo goed.
Als hij zich fatsoenlijk gaat gedragen en ook voor jou wil gaan kun je inderdaad voor hem gaan, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat van plan is. Hij heeft het nu mooi makkelijk en kan lekker doen waar hij zin in heeft.

Serieus meid laat gaan! laat gaan!
Van binnen weet je wel dat hij alleen maar de lusten wil en niet de lasten. Hij wil niet echt bij jou zijn. Als je er mee door gaat doe je jezelf alleen maar heel veel verdriet. Ookal denk je nu misschien dat hij je misschien toch wel leuk vindt, en toch een kans maakt om een relatie te krijgen. Dat is niet zo, want dat wil hij niet. Hij wil met veel meisjes ´spelen´. Hij is jou niet waard, ga verder en zoek een jongen die wel alle tijd aan jou alleen wil besteden en niet ook met andere meisjes wil vozen.

Ik hoop dat je niet toch achter hem aan blijft lopen, want dat vindt hij natuurlijk prachtig. En vooral omdat ik niet wil dat je jezelf kwelt en ellendig voelt om een jongen die jou niet waard is. Ik begrijp dat dit heel moeilijk is omdat je verliefd bent. Luister alsjeblieft naar jezelf, je weet dat hij gewoon misbruikt maakt van jouw verliefdheid. Ik heb hetzelfde meegemaakt, een jongen die dat ook bij mij deed en heel goed wist dat ik verliefd op hem was, en daar kei hard misbruik van heeft gemaakt en ontzettend veel tegen me gelogen heeft. Ik was zo dom om achter hem aan te blijven lopen. Maak niet dezelfde fout. Doe jezelf geen verdriet.