Hij maakt mij gek (&niet op een leuke manier)

slot

Mss blijven proberen? Misschien had hij het laatst gewoon druk. Anders kun je hem ook recht uit vragen waarom het steeds niet doorgaat en dat je dat zo jammer vindt. Jongens kunnen eerlijkheid meestal wel waarderen…

xxx

Meid dat denkt iedereen op hun 16de.
Geloof me als je hem een tijdje niet meer ziet en niet meer in je leven toelaat; dat je hem vergeet en dat er opeens een leukere jongen langs komt lopen.

Je kan het wel proberen, maar dat kan je maybe nog meer verdrietig en pijn opleveren.

Waarschijnlijk maakt zijn onbereikbaarheid hem leuker dan hij daadwerkelijk is…
En sowieso, als hij niet bereid is tijd vrij te maken voor je dan istie het niet waard.
Get over it, zet 'm uit je hoofd :slightly_smiling_face:. Er zijn zat leuke jongens, ook al lijkt dat misschien niet zo nu.
Het leven is te kort om te gaan zitten kniezen om een jongen!!

'ik weet echt niet wat ik nu moet doen… ik kan hem echt niet vergeten, ik ben bang dat ik nooit meer zon jongen ontmoet, en ik vind hem echt meer dan leuk!
maar hij maakt me gewoon letterlijk gek, als ik vraag of hij iets wil doen zegt hij ja maar het gaat nooit door, en dan verheug ik me er zo op! ’

Vertel hem dat. :slightly_smiling_face:

mss is hij zelf wel ´´bang´´ om jouw weer te zien, omdat oude gevoelens dan weer opkomen, en hij wou ´´huisje, boompje, beestye´´ en hij denkt dat ie dat bij jouw niet vinden kan! een serieus gesprek met hem zou goed zijn, succes iig!

hmm heb dat soort dingen ook wel eens gehad…
gewoon doorgaan met (pogingen tot) afspreken…
als je merkt dat het na 3x ofso weer niet lukt, dan moet je het gewoon laten zitten, dan is hij echt niet geinteresseerd en dan is hij al jou aandacht en moeite ook niet waard!
heel veel succes!