Hij maakt me zo gek.

[i]Oke luister en huiver :grinning_face_with_smiling_eyes:

al n jaartje of 3 ken ik n jongen. we zijn ook al n paar keer bezig geweest, maar dat is eigenlijk elke keer afgekapt.
Dit was omdat dan hij of ik weer onvolwassen begon te doen.
Nu zijn we weer n maandje bezig en over het algemeen gaat het goed, alleen ik heb 2 weken geleden een ongelukje gehad met de scooter.
Hierdoor kan ik al sinds dat het gebeurt is niet lopen en heb ik dinsdag (12okt) een operatie. Sinds die tijd doet hij n beetje raar.
Als hij aan het chillen is en ik sms hem krijg ik n kei bot antwoord terug.
En als ik n keer niet terugsms is t hek van de dan. Ik word hier gewoon helemaal gek van maar ik denk dat ik echt verliefd op hem ben.
En ik kan ook niet boos op m worden dat ik er iets over zeg en als ik er dan iets over zeg dan zegt die sorry schatje dan ben ik het weer vergeten maar toch flikt die het vervolgens weer. Net zoals nu ook heb ik naar m gesmst van oke dan sms ik niet meer, met de hoop n reactie te krijgen van je weet wel. Krijg ik gewoon niks terug

Wat moet ik hiermee, zeggen jullie gewoon vergeten die knuppel of hebben jullie tips waardoor ik toch het duidelijk kan maken… [/i]

Ik zeg vergeten die knuppel

Ik snap precies wat je bedoeld meid,
maar probeer je toch over hem heen te zetten!
hoe moeilijk ook, en je mag me altijd 'n note sturen ofzo als je erover wil praten want bij mij is het ook echt pas een maand geleden!

ik snap ook wat je bedoelt meid : (
ik heb hetzelfde meegemaakt, behalve dan dat ik nooit écht iets met 'm gehad heb
een jongen die bij z’n vrienden gemeen tegen je doet,
is niet goed :s
ik weet dat dit niet is wat je wil horen
maar toch is het zo :s
hij is gewoon nog onvolwassen, hoe graag jij 'm ook wilt, en hoe hard jij er ook in gelooft dat hij kan veranderen, als hij echt zo kut doet. Is hij je tranen niet waard :s

wanneer hij ech om je geeft, wanneer hij je echt leuk vind, wilt hij niets anders als bij je zijn en voor je zorgen, en vooral nu omdat je geopereerd wilt worden.
waarschijnlijk vond hij je gewoon leuk voor scharreltje en nu je wat “mankeert” en hij voor je moet “zorgen” en moeite voor je moet doen denkt hij waarschijnlijk: laatmaar hier ben ik te lui voor/heb ik geen zin in/ vind ik de moeite niet waard.
onmiddelijk vergeten dus die sukkel!

toch hebben we n maand gehad, toen was k m aalweer beu haha