hij maakt me in de war

hiii,
ik heb sinds kort een nieuwe collega we hadden dikke sjans en we veel lol samen we spraken regelmatig af en hij deed super lief :hugs: en we vonden elkaar alle bij leuk maar we hadden niks tot eer gister hij zij dat ie me meer als een vriendin ziet dan zijn vriendin ik accepteerde het :frowning_face: maar nu stuurt ie via whatsapp nog steeds allemaal hartjes doet ie super lief en blijft ie sjansen hij wil deze week weer afspreken om te kletsen en hij wil niet vertellen waar over… ik weet niet meer wat ik moet doen/denken
hebben julliee miss tips?

xx my

Hmm, lastig. Wat heb jij gezegd toen hij zei dat jij voor hem gewoon een vriendin bent en niet meer? Heb je toen aangegeven dat hij voor jou wel meer is dan gewoon een vriend?

Spreek met hem af en kijk waar hij over wilt praten. Als het over jullie gaat zou ik wel duidelijk maken dat hij je in de war brengt en vragen wat hij nou echt voelt. Als hij niet meer voelt dan gewoon vrienden dan moet je dat accepteren en je niet meer gevleid voelen door zijn lieve berichten.

Zeg gewoon eerlijk dat wanneer hij je niet ziet als iets meer dan vrienden, je het ook niet leuk vindt dat hij zulke dingen stuurt.

Dit :wink: